Przejdź do treści

Praca: Account Manager – Instytucje Publiczne

Account Manager – Instytucje Publiczne
Jelenia Góra
Oczekiwania
  • masz potencjał aby zostać doradcą klienta w cyfrowej transformacji
  • masz doświadczenie w sprzedaży do klientów biznesowych
  • jesteś zaangażowany/a oraz chętnie zdobywasz wiedzę
  • posiadasz zdolności organizacyjne, działasz dynamicznie i samodzielnie
Zespół
Twoja rola
  • pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji
  • zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych (telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity), w tym finansowanych z funduszy UE i grantów z budżetu centralnego
  • realizuj założone cele sprzedażowe
  • stale podnoś poziom wiedzy biznesowej i  produktowej
Pakiet korzyści
Bezpieczeństwo:
  • rzetelne i stabilne partnerstwo,
  • siła marki,
  • stałe wsparcie dedykowanego menedżera,
  • program wdrożeniowy pod okiem mentora i trenera
Elastyczność:
  • umowa B2B,
  • własna działalność gospodarcza,
  • elastyczne godziny pracy.
Satysfakcja:
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz prowizyjne uzależnione od realizacji celów,
  • bogaty program szkoleń podnoszący wiedzę o rozwiązaniach telekomunikacyjnych, ICT, IoT, cybersecurity,
  • feedback.
Komfort:
  • zadaniowy styl pracy.
Od lat znajdujemy się w pierwszej dziesiątce najlepszych pracodawców na świecie. Dostarczamy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne, które wpływają na poprawę jakości życia milionów ludzi. Dołączając do Orange masz pewność, że Twoja praca ma znaczenie, a Twoje zaangażowanie zostanie wynagrodzone.

W procesie rekrutacji do Orange wszyscy kandydaci mają równe szanse niezależnie od płci, wieku, rasy, pochodzenia, wyznania, niepełnosprawności, orientacji seksualnej lub innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.


Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

Szkolenia produktowe oraz sprzedażowe. Programy rozwojowe. Rekrutacje wewnętrzne. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się i przekonywania. Zainteresowanie nowinkami technologicznymi. Chęć...

Account Manager

Obowiązki: Zarządzanie portfelem istniejących klientów oraz budowanie długofalowych relacji. Sprzedaż produktów/usług firmy. Analizowanie potrzeb klientów i dobieranie strategii sprzedaży. Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższej...

Account Manager – Instytucje Publiczne

pracuj na własnym portfelu klientów z obszaru Instytucji Publicznych, dbaj o ich rozwój i odpowiadaj na ich dynamicznie zmieniające się potrzeby w zakresie cyfrowej transformacji zostań doradcą i sprzedawcą kompleksowych rozwiązań cyfrowych...