Hemmersbach dostarcza uslugi infrastruktury IT w ponad 190 krajach swiata za posrednictwem swoich 50 spólek zaleznych. Obslugujemy wylacznie wiodace firmy z branzy IT. Idziemy o krok dalej – nie tylko zachwycamy naszych klientów, ale takze sprawiamy, ze swiat staje sie lepszy: 20% naszych zysków przeznaczamy na nasze Direct Actions Hemmersbach Rhino Force i Hemmersbach Kids’ Family. Dlatego wlasnie Hemmersbach to The Social Purpose IT Company.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Wykształcenie wyższe, mile widziane zarządzanie nieruchomościami / gospodarka przestrzenna (opcjonalnie administracja/prawo/ekonomia)
- Udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 1 rok)
- Znajomość przepisów prawa związanych z nieruchomościami czy administrowaniem budynkami
- Umiejętność analizy dokumentów planistycznych
- Umiejętność badania stanu prawnego nieruchomości
- Znajomość Adobe Photoshop, AutoCAD itp.
- Dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel
- Prawo jazdy kat. B
- Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
- Odporność na stres
- Prowadzenie spraw z zakresu zarządzania nieruchomościami firmy
- Zarządzanie dokumentacją i redagowanie dokumentacji w zakresie w/w spraw, tj.
(akty, księgi wieczyste, wypisy/wyrysy, podziały, pisma/odpowiedzi na pisma, umowy/aneksy) - Nadzór nad obiegiem dokumentacji oraz przestrzeganie terminów z nią związanych
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z przedstawicielami organów publicznych
(sąd, notariusz, urząd miasta, etc.) - Opieka nad najemcami (wewnętrzni/zewnętrzni) w zakresie prowadzenia rejestrów opłat
za najem oraz zużycia za media - Przygotowywanie danych do faktur dla najemców na podstawie rejestrów dot. zużycia
- Tworzenie prostych rzutów/map na potrzeby wewnętrzne
- Ścisła współpraca z działem prawnym oraz działem księgowości
- Ścisła współpraca z Front Desk’iem oraz jego support
- Wsparcie TL obiektu podczas prac wykonywanych na obiekcie
- Dofinansowanie do posiłków przygotowanych przez naszych kucharzy w biurowej restauracji
- Darmowy strzeżony parking na terenie firmy
- Darmowy transport do biura z centrum Wrocławia
- Owocowe czwartki
- Paczki świąteczne dla dzieci
- Bogatą ofertę szkoleń na wewnętrznej platfornie e-learningowej z nagrodami!
- Zajęcia z języka angielskiego z naszymi lektorami
- Zniżkę 50% na usługi terapeutyczne naszej fundacji
- Możliwość uczestniczenia w akcjach wolontariackich
- Prywatna opieka medyczna już od 1zł
- Dofinansowana Karta Multisport
- Ubezpieczenie na życie dla pracownika i jego najbliższych na preferencyjnych warunkach
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- Wykształcenie wyższe, mile widziane zarządzanie nieruchomościami / gospodarka przestrzenna (opcjonalnie administracja/prawo/ekonomia)
- Udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 1 rok)
- Znajomość przepisów prawa związanych z nieruchomościami czy administrowaniem budynkami
- Umiejętność analizy dokumentów planistycznych
- Umiejętność badania stanu prawnego nieruchomości
- Znajomość Adobe Photoshop, AutoCAD itp.
- Dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel
- Prawo jazdy kat. B
- Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
- Odporność na stres
- Prowadzenie spraw z zakresu zarządzania nieruchomościami firmy
- Zarządzanie dokumentacją i redagowanie dokumentacji w zakresie w/w spraw, tj.
(akty, księgi wieczyste, wypisy/wyrysy, podziały, pisma/odpowiedzi na pisma, umowy/aneksy) - Nadzór nad obiegiem dokumentacji oraz przestrzeganie terminów z nią związanych
- Reprezentowanie firmy w kontaktach z przedstawicielami organów publicznych
(sąd, notariusz, urząd miasta, etc.) - Opieka nad najemcami (wewnętrzni/zewnętrzni) w zakresie prowadzenia rejestrów opłat
za najem oraz zużycia za media - Przygotowywanie danych do faktur dla najemców na podstawie rejestrów dot. zużycia
- Tworzenie prostych rzutów/map na potrzeby wewnętrzne
- Ścisła współpraca z działem prawnym oraz działem księgowości
- Ścisła współpraca z Front Desk’iem oraz jego support
- Wsparcie TL obiektu podczas prac wykonywanych na obiekcie
- Dodatek żywnościowy
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Imprezy firmowe
- Nowoczesne biuro
- Program Buddy
- Środowisko międzynarodowe
- Ubezpieczenie zdrowotne
- Zniżki pracownicze
- Dodatek żywnościowy
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Imprezy firmowe
- Nowoczesne biuro
- Program Buddy
- Środowisko międzynarodowe
- Ubezpieczenie zdrowotne
- Zniżki pracownicze
Administrator Nieruchomości (K/M)
Opis stanowiska: zarządzanie nieruchomościami zlokalizowanymi na terenie województwa dolnośląskiego; bieżące administrowanie, nadzór nad stanem technicznym obiektów, w tym nad systemami, instalacjami i urządzeniami; wsparcie właściciela obiektu w zakresie...
Administrator Nieruchomości
Jeśli posiadasz: Wykształcenie wyższe, mile widziane zarządzanie nieruchomościami, prawo lub ekonomia Doświadczenie na podobnym stanowisku Znajomość przepisów prawa związanych z nieruchomościami czy administrowaniem budynkami Dobra znajomość pakietu MS...
Specjalista / Specjalistka ds. nieruchomości
Zadania zarządzanie projektami z pozycji klienta dla wewnętrznych projektów budowlanych, optymalizacja kosztów operacyjnych poszczególnych obiektów, koordynacja oszczędności energii w nieruchomościach, przygotowanie dokumentów do audytu energetycznego,...