Oferta nieaktualna
Hemmersbach świadczy kompleksowe usługi IT na skalę globalną. Z pomocą ponad 3,400 pracowników zatrudnionych w 38 oddziałach dostarczamy je w ponad 190 krajach.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Administrator w dziale wsparcia technicznego
Wrocław, Bielany Wrocławskie
Zadania:
- Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów IT (komputer, drukarka, etc)
- Monitorowanie i aktualizowanie incydentów w naszym systemie ticketowym
- Współpraca z naszymi inżynierami (wsparcie)
- Sprawdzanie poprawności danych w systemie
- Monitorowanie poprawnych terminów (SLA) i przepływu ticketów
- Bieżąca analiza i weryfikacja danych zawartych w zamówieniach według przyjętych procedur
- Utrzymanie pozytywnych relacji z klientem
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
- Znajomość MS Office (szczególnie Excel i Outlook)
- Silne umiejętności analityczne
- Proaktywne podejście do pracy oraz gotowość do przejmowania nowych zadań
- Chęć zdobywania nowej wiedzy i umiejętności
- Możliwość pracy na zmiany w systemie 24/7
Dodatkowe umiejętności:
- Wykształcenie techniczne
- Znajomość branży IT
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie IT
- Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku o płaskiej strukturze organizacyjnej
- Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i wdrażania własnych pomysłów
- Buddy program, gruntowe wdrożenie do stanowiska i wsparcie w realizacji zadań
- Szkolenia językowe
- Inne udogodnienia jak: darmowy dojazd z centrum Wrocławia, parking, kawa
- Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy.