Przejdź do treści

Praca: Administrator w dziale wsparcia technicznego

Oferta nieaktualna

Hemmersbach świadczy kompleksowe usługi IT na skalę globalną. Z pomocą ponad 3,400 pracowników zatrudnionych w 38 oddziałach dostarczamy je w ponad 190 krajach.

 

Poszukujemy osoby na stanowisko:

Administrator w dziale wsparcia technicznego
Wrocław, Bielany Wrocławskie
Zadania:
  • Wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów IT (komputer, drukarka, etc)
  • Monitorowanie i aktualizowanie incydentów w naszym systemie ticketowym
  • Współpraca z naszymi inżynierami (wsparcie)
  • Sprawdzanie poprawności danych w systemie
  • Monitorowanie poprawnych terminów (SLA) i przepływu ticketów
  • Bieżąca analiza i weryfikacja danych zawartych w zamówieniach według przyjętych procedur
  • Utrzymanie pozytywnych relacji z klientem
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Znajomość MS Office (szczególnie Excel i Outlook)
  • Silne umiejętności analityczne
  • Proaktywne podejście do pracy oraz gotowość do przejmowania nowych zadań
  • Chęć zdobywania nowej wiedzy i umiejętności
  • Możliwość pracy na zmiany w systemie 24/7
Dodatkowe umiejętności:
  • Wykształcenie techniczne
  • Znajomość branży IT
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie IT
  • Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku o płaskiej strukturze organizacyjnej
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i wdrażania własnych pomysłów
  • Buddy program, gruntowe wdrożenie do stanowiska i wsparcie w realizacji zadań
  • Szkolenia językowe
  • Inne udogodnienia jak: darmowy dojazd z centrum Wrocławia, parking, kawa
  • Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy.