Przejdź do treści

Praca: Administrator

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Administrator
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/20/1824
OBOWIĄZKI:

Wykonywanie różnych czynności, prowadzenie małej księgowości, obsługa klienta. Około 110 godzin pracy miesięcznie, dyspozycyjność w godzinach: 10-20. Przewidywany okres wykonywania pracy: 3 lata.

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Zawód: Pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 3)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształcenie: średnie lub wyższe, staż pracy: doświadczenie min. 3 miesiące na podobnym stanowisku, utrzymanie wizerunku firmy, realizacja planów sprzedażowych, dokładność i odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole oraz chęć i gotowość do intensywnej pracy, opracowanie potwierdzonej sukcesem koncpecji firmy

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

do 17 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu