Przejdź do treści

Praca: Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
Wrocław



Jako prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny zapewniasz w „Backoffice“ sprawne funkcjonowanie naszych działów! Rozpocznij już dziś Twoją karierę w jednym z naszych działów!

Twoje zadania
  • Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp.
  • Współpraca z kolegami z różnych działów
  • Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług
  • Przygotowywanie spotkań i uczestnictwo w nich
  • Aktualizacja i przygotowywanie zestawień/ raportów itp..
  • Możliwość wsparcia aktualnych projektów (w razie potrzeby)
Twój profil
  • Wykształcenie ekonomiczne
  • Mile widziane doświadczenie asystenckie lub na innym stanowisku w administracji
  • Różnorodne zadania
  • Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność & dokładność
  • Dobra znajomość j. niemieckiego
  • Mile widziane zainteresowanie techniczne
  • Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy
  • Onboarding & stały rozwój
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration"
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje
  • Premie uznaniowe
  • Zdrowie w miejscu pracy
  • Ekspansja
  • Program poleceń pracowniczych


Asystent zarządu

Bieżąca pomoc w wykonywaniu obowiązków służbowych; prowadzenie kalendarza, umawianie spotkań biznesowych; dbanie o skrzynkę pocztową (zarządzanie mailami, raportowanie); zbieranie danych, ich analiza, prezentacji oraz podsumowań; tworzenie i redagowanie...

Młodzszy asystent/asystent

Kontrola podmiotów leczniczych, w tym punktów szczepień, nadzór nad dystrybucją i wykonawstwem szczepień, prowadzenie obowiązującwej dokumencji obiektów oraz sprawozdawczości. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), medyczne...

Asystent kierownika projektu

Udział w przygotowaniu planu realizacji projektu, redagowanie prostych pism i raportów w języku koreańskim, kompletowanie i organizowanie dokumentacji, Wspomaganie kadry kierowniczej w prowadzeniu inwestycji; - Przygotowywanie dokumentacji i notatek w tym dla...