Przejdź do treści

Praca: Asystent kierownika kontraktu ds. wdrożenia systemu GSM-R ze specjalnością energetyczną

 

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową  z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.

Poszukujemy osób na stanowisko

 

Asystent kierownika kontraktu ds. wdrożenia systemu GSM-R ze specjalnością energetyczną

Miejsce pracy: Wrocław
Nr ref.: WZ/IR/123/05/18

Opis stanowiska:


Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wspieranie i wspomaganie działań kierownika kontraktu w trakcie realizacji kontraktu w ramach projektu inwestycyjnego celem wykonania kontraktu zgodnie z przyjętymi założeniami.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,
  • współudział w sporządzaniu harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego oraz współudział w sporządzaniu sprawozdań niezbędnych do monitorowania realizacji projektu,
  • współudział w weryfikowaniu zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu, 
  • współudział w identyfikacji i raportowanie do właściwych komórek organizacyjnych zagrożeń, ryzyk w realizacji kontraktu/projektu oraz współudział w podejmowaniu działań zapobiegających,
  • współudział w uzgadnianiu dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera, 
  • współudział w planowaniu zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
  • współudział w opiniowaniu dokumentacji projektowej i wykonawczej,
  • dbanie o jakość, rejestrowanie, prowadzenie oraz przechowywanie dokumentacji projektu we wszystkich fazach jego wdrażania i trwałości projektu oraz sporządzanie raportów okresowych kierownika kontraktu,
  • udział w prowadzeniu wyrywkowych kontroli jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów.

Wymagane kwalifikacje:

  • wykształcenie średnie techniczne w specjalnościach: budownictwo, telekomunikacja, elektronika, transport kolejowy, systemy sterowania ruchem, drogi i mosty lub pokrewne,
  • 2 lata doświadczenia zawodowego, w tym 1 rok na stanowiskach związanych z realizacją projektów inwestycyjnych,
  • znajomość pakietu MS Office i MS Project na poziomie średnio zaawansowanym,
  • umiejętność współpracy oraz dzielenia się wiedzą i doświadczeniem,
  • umiejętność radzenia sobie z emocjami,
  • zorientowanie na klienta wewnętrznego i zewnętrznego,
  • otwartość na zmianę.

Mile widziane kwalifikacje:

  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • wiedza zawodowa z zakresu prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC i ustawy prawo zamówień publicznych,
  • znajomość procedur kolejowych w aspekcie inwestycji i robót modernizacyjnych,
  • uprawnienia budowlane,
  • doświadczenie w prowadzeniu i rozliczaniu transportowych projektów inwestycyjnych finansowanych z funduszy unijnych,
  • prawo jazdy kat. B.

Oferujemy:

  • pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: https://www.praca.pl/asystent-kierownika-kontraktu-ds-wdrozenia-systemu-gsm-r-ze-specjalnoscia-energetyczna_1982397.html