Przejdź do treści

Praca: Doradca ds Obsługi Klienta

Doradca ds Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
  • Aktywne nawiązywanie kontaktu z Klientami za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji
  • Telefoniczna obsługa Klientów
  • Zarządzanie bazą danych Klientów
  • Aktywne pozyskiwanie i odbiór zamówień od Klientów za pomocą dostępnych narzędzi
  • Wprowadzanie zamówień do systemu
  • Telefoniczna sprzedaż artykułów dostępnych w ofercie
  • Obsługa reklamacji
Nasze oczekiwania:
  • entuzjazm i zaangażowanie podczas codziennej pracy
  • wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe)
  • doświadczenie w zakresie sprzedaży
  • umiejętność budowania długotrwałych relacji handlowych
  • umiejętność analizy danych
  • dobra znajomość MS Office (w szczególności MS Excel, MS PowerPoint)
Mamy Ci do zaoferowania:
  • umowę o pracę i możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznej, międzynarodowej firmie handlowej
  • atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy rosnący w zależności od osiąganych wyników
  • bogaty pakiet socjalny (m.in. pakiet prywatnej opieki medycznej, zniżki na zakupy w MAKRO)
  • przyjazną i nieformalną atmosferę pracy

 

MAKRO Cash & Carry to międzynarodowa firma działająca w branży handlu hurtowego w 30 lokalizacjach w całym kraju.