Przejdź do treści

Praca: Doradca Klienta Salonu Sizeer/ 50Style/ Umbro/ Symbiosis/ Timberland

Oferta nieaktualna

                 

Marketing Investment Group to firma, która od prawie 30 lat z pasją działa na polskim rynku odzieżowo-obuwniczym. Z sukcesem rozwijamy sieci salonów Sizeer, 50 style, Timberland oraz Symbiosis. W naszym portfolio znajdziesz współpracę z największymi markami streetwearu – wśród nich Nike, adidas i Reebok. Jesteśmy wyłącznym dystrybutorem marek New Era, Lotto, Umbro, linii obuwniczej Lacoste i wielu innych.

 

Dołącz do naszego Teamu jako:

Doradca Klienta Salonu Sizeer/ 50Style/ Umbro/ Symbiosis/ Timberland
Miejsce pracy: Wrocław (Pasaż Grunwaldzki)
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • obsługa Klienta,
  • dbałość o odpowiednią prezentację produktu,
  • wsparcie procesów: reklamacji, przyjęcia oraz zwrotu produktu.
Jesteś kandydatem którego szukamy, jeśli:
  • jesteś komunikatywny i łatwo nawiązujesz kontakty, a praca z drugim człowiekiem to dla Ciebie przyjemność,
  • jesteś odpowiedzialny, samodzielny i zorganizowany.
Zapewniamy:
  • kontakt z najlepszymi markami,
  • pracę w super atmosferze i w zgranym zespole,
  • szkolenie wdrożeniowe, produktowe oraz z zakresu obsługi klienta,
  • elastyczny grafik,
  • możliwość rozwoju w ramach całej firmy Marketing Investment Group,
  • zniżki na nasze produkty,
  • możliwość skorzystania z pakietu sportowego OK System,
  • programy motywacyjne,
  • umowę o pracę.
Nie zapomnij dodać klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w tym także danych osobowych zawartych w załączonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych, w celach: związanych z obecną rekrutacją prowadzoną/ymi przez Marketing Investment Group S.A z siedzibą w Krakowie (31-871) przy os. Dywizjonu 303, Paw. 1, będącego administratorem przekazanych danych osobowych.”

Administratorem danych osobowych podanych w związku z prowadzonymi przez Marketing Investment Group S.A. procesami rekrutacyjnymi w tym także danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych jest Marketing Investment Group S.A z siedzibą w Krakowie (31-871) przy os. Dywizjonu 303, Paw. 1, e-mail: ODO(at)miggroup.com, nr tel. + 481 - pokaż numer telefonu - . Dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla potrzeb rekrutacji. W przypadku aplikowania na zatrudnienie w ramach umowę o pracę, podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. 1974 Nr 24 poz. 141 z późn.zm.) oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale niezbędne do przeprowadzenia rekrutacji a ich przetwarzanie odbywa się na podstawie ww. przepisów. Podanie dodatkowych danych w dokumentach aplikacyjnych, jak również podanie danych w przypadku aplikowania na współpracownika (umowa cywilnoprawna) jest dobrowolne a ich przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody, która może być cofnięta w dowolnym czasie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane kandydatów będą przetwarzane w przez okres 4 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacyjnego, w którym kandydat brał udział. Jeżeli kandydat wyrazi dobrowolną zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach, jego dane będą przetwarzane przez okres 3 lat od zakończenia procesu rekrutacji, w którym kandydat brał udział. Dane kandydatów nie będą udostępniane innym podmiotom poza podmiotami przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora w celu prawidłowej obsługi procesu rekrutacyjnego -np. dostawcy usług IT, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z Administratorem i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami i nie mogą wykorzystywać danych osobowych w innych celach. Dane osobowe nie będą wykorzystywane w celach zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania. Osobom, których dane są przetwarzane, przysługuje prawo dostępu do danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.