Przejdź do treści

Praca: Inspektor wojewódzki

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 44576

Warunki pracy

- praca w siedzibie Urzędu,
- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze z dostępem do światła dziennego,
- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
- występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.

Zakres zadań

  • prowadzenie spraw związanych z przydzielaniem i rozliczaniem dotacji z budżetu państwa i dofinansowania z Funduszu Pracy na realizację programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch+", tj. przygotowywanie umów, weryfikowanie wniosków o płatność, sporządzanie harmonogramów i dyspozycji przekazania środków oraz przeprowadzanie kontroli wykorzystania środków na dokumentach i poza siedzibą urzędu,
  • ocenianie pod względem formalnym i merytorycznym ofert wraz z programami planowanych inwestycji jednostek samorządu terytorialnego biorących udział w programie rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „Maluch+”,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach nadania, przedłużenia lub utraty statusu centrum integracji społecznej,
  • sporządzanie sprawozdań rzeczowo-finansowych z realizacji zadań w województwie z zakresu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3,
  • prowadzenie rejestrów klubów integracji społecznej i centrów integracji społecznej,
  • rozpatrywanie wniosków jednostek samorządu terytorialnego o dokonanie wpisu do rejestru klubów integracji społecznej,
  • przeprowadzanie kontroli prawidłowości wykorzystania dotacji przez jednostki samorządu terytorialnego w programach rządowych i resortowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze finansów publicznych lub w obszarze rachunkowości
  • znajomość ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3
  • znajomość ustawy o zatrudnieniu socjalnym
  • znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych do ustaw
  • znajomość KPA
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • komunikatywność
  • umiejętność komunikacji pisemnej
  • znajomość arkuszy kalkulacyjnych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe