Komenda Miejska Policji w Jeleniej Górze
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Jelenia Góra
Ogłoszenie o naborze Nr 23995
Warunki pracy
Praca na 1 piętrze budynku, w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym. Stanowisko wyposażone w komputer, drukarkę, faks. W budynku brak windy, podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko wymaga przemieszczania się pomiędzy budynkami Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze.Zakres zadań
- Prowadzenie Elektronicznego Dziennika Korespondencji, Rejestru Śledztw i Dochodzeń oraz Rejestru Postępowań Sprawdzających.
- Prowadzenie ewidencji i niezwłoczne przekazywanie do docelowych komórek, sporządzonych przez funkcjonariuszy Wydziału wszelkich druków rejestracji kryminalnej i procesowej.
- Rejestrowanie wpływu i obiegu dokumentów w dziennikach korespondencji elektronicznej, odpowiadanie za pracę kancelaryjno - biurową, sprawowanie nadzoru nad formalną stroną dokumentacji niejawnej przepływającej przez sekretariat Wydziału, przygotowywanie poczty specjalnej do ekspedycji.
- Odpowiadanie za przygotowywanie i archiwizowanie materiałów jawnych i niejawnych ostatecznie załatwionych spraw, w celu ich przekazania do składnicy akt Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze, zgodnie z przepisami o archiwizacji.
- Sporządzanie w okresach miesięcznych lub wyznaczonych przez naczelnika Wydziału wykazów spraw niezałatwionych.
- Prowadzenie ewidencji i wykazów urlopów wypoczynkowych i dodatkowych funkcjonariuszy Zespołu Dochodzeniowo - Śledczego Wydziału Kryminalnego Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze.
- Przygotowywanie do ekspedycji poczty sporządzonej przez Zespół Dochodzeniowo - Śledczy Wydziału Kryminalnego Komendy Miejskiej Policji w Jeleniej Górze.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno - biurowej
- Znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- Znajomość przepisów związanych z funkcjonowaniem Policji
- Znajomość Ustawy o Służbie Cywilnej
- Znajomość Zarządzenia nr 920 Komendanta Głównego Policji z 11 września 2008 r. w sprawie metod i form wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej Policji
- Znajomość Zarządzenia nr 93 MSWiA z 17 grudnia 2007 r. w sprawie Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt Policji
- Znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
- Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "ściśle tajne" lub oświadczenie zawierające zgodę na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego o dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "ściśle tajne"
- Znajomość Zarządzenia nr 26 Komendanta Głównego Policji z 19 lutego 2018 r. w sprawie metod i form brakowania dokumentacji niearchiwalnej w Policji
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy w zespole
- Obsługa komputera
- Wysoki poziom kultury osobistej
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: http://www.praca.pl/inspektor_1936796.html