Przejdź do treści

Praca: Inspektor

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Bolesławcu
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Bolesławiec
Ogłoszenie o naborze Nr 46357

Warunki pracy

- praca administracyjno – biurowa w systemie codziennym w godzinach 7:30 – 15:30;
- narzędzia i materiały pracy: komputer i sprzęt biurowy;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym;
- praca pod presją czasu;
- praca wymaga kontaktów bezpośrednich, telefonicznych i e-mailowych;
- budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu (brak wind, podjazdów, niedostosowane toalety);
- stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze budynku.

Zakres zadań

  • Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy.
  • Dokumentowanie kontroli wewnętrznych i kontroli zarządczej w komendzie.
  • Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta.
  • Ewidencjonowanie zawartych przez komendanta porozumień.
  • Organizowanie pracy komendy, w tym prowadzenie spraw dotyczących projektowania organizacji wewnętrznej komendy.
  • Współudział w opracowywaniu regulaminów, instrukcji, wytycznych i procedur dotyczących służby i pracy w komendzie.
  • Opracowywanie zarządzeń, decyzji, rozkazów, instrukcji i wytycznych komendanta.
  • Organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji samorządowej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej.
  • Przygotowanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy.
  • Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy.
  • Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy oraz ich okresowa analiza.
  • Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta.
  • Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie.
  • Udzielanie pomocy fachowej pracownikom komórek organizacyjnych komendy w zakresie instrukcji kancelaryjnej.
  • Nadzór nad przestrzeganiem zapisów instrukcji kancelaryjnej.
  • Ewidencjonowanie pieczęci i stempli w komendzie.
  • Prowadzenie archiwum komendy i spraw związanych z archiwizacją dokumentów.
  • Nadzór nad przestrzeganiem zapisów instrukcji archiwalnej oraz rzeczowego wykazu akt przez komórki organizacyjne komendy.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • - obsługa urządzeń biurowych
  • - umiejętność redagowania pism urzędowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • - doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • - znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego
  • - znajomość przepisów prawa pracy
  • - znajomość ustawy o Państwowej Straży Pożarnej