Przejdź do treści

Praca: Key Account Manager (sieci lokalne)

Dla stabilnej i ugruntowanej na rynku firmy z branży  FMCG, której celem jest dostarczanie Klientom i Konsumentom wysokiej jakości produktów spożywczych przy zachowaniu najwyższych standardów dystrybucyjnych poszukujemy osoby na stanowisko:

Key Account Manager (sieci lokalne)
Numer referencyjny: KAMR/2018/12/27
Miejsce pracy: Wrocław, Legnica, Jelenia Góra

Praca na terenie całej Polski (Biuro Zarządu – powiat pruszkowski)

 Zakres obowiązków:
  • Zarządzanie kontraktami handlowymi z kluczowymi klientami firmy oraz lokalnym sieciami handlowymi na terenie Polski Południowej (woj. Świętokrzyskie, Dolnośląskie, Śląskie, Podkarpackie, Lubelskie)
  • Nawiązywanie oraz budowanie współpracy z nowymi klientami firmy
  • Opracowanie ofert i umów handlowych oraz prowadzenie negocjacji warunków handlowych
  • Egzekucja warunków umów z podległymi klientami
  • Organizowanie, prowadzenie i wsparcie klientów w realizacji działań promocyjnych
  • Analiza rynku oraz działań konkurencji na rynku lokalnym i ogólnopolskim
  • Tworzenie raportów na potrzeby działu i zarządu, szczególnie w zakresie wyników sprzedaży i działań promocyjnych
Od Kandydatów oczekujemy:
  • Rocznego doświadczenia w pracy o podobnych charakterze
  • Znajomości rynku FMCG oraz wiedzy o dystrybucji produktów spożywczych
  • Dyspozycyjności do pracy wyjazdowej – 2 dni pracy w Biurze Zarządu w powiecie pruszkowskim, 3 dni pracy u Klientów
  • Zdolności prezentacyjnych, pro-aktywnej postawy w rozwiązywaniu problemów, wysokich kompetencji w zakresie komunikacji, nastawienia na wyniki oraz osiąganie celów
  • Zaangażowania, chęci i umiejętności uczenia się
  • Umiejętności negocjacyjnych i analitycznych
  • Praktycznej znajomości pakietu MS Office ( Excel, Power Point)
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Prawa jazdy kat. B

Mile widziane będzie doświadczenie we współpracy z lokalnymi sieciami handlowymi

Nasz Klient oferuje:
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość pracy w trybie Home Office
  • Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, komputer)
  • Wynagrodzenie stałe (6000 – 8000 zł brutto) oraz premię rozliczaną kwartalnie
  • Ciekawą, samodzielną, odpowiedzialną pracę
  • Stanowisko pełne wyzwań zawodowych
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Do przesłanych dokumentów (w CV lub treści wiadomości) prosimy o dołączenie klauzuli:

"Wysyłając CV wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie przez firmę P.B.A. Doradztwo Personalne Jarosz, Bąkiewicz Sp. j. moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacyjnymi zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)".

Administratorem Twoich danych osobowych jest P.B.A. Doradztwo Personalne Jarosz, Bąkiewicz Sp. j. z siedzibą w Warszawie przy ul. Śmiałej 57. W przypadku wyrażenia przedmiotowej zgody, Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z prowadzeniem niniejszego procesu rekrutacyjnego z Twoim udziałem. Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Ci prawo dostępu do treści swoich danych, a także ich poprawiania oraz usunięcia.

Więcej informacji: Polityka prywatności