MERCURE WROCŁAW CENTRUM
Kierownik Zmiany w Recepcji
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI
Jeśli:
- Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać
- Rozwój członków zespołu daje Ci satysfakcję
- Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność
- Uśmiech na twarzy gości jest Twoją osobistą satysfakcją
- Potrafisz wczuć się w sytuację gościa, pomóc mu i znaleźć odpowiednie rozwiązanie
- Lubisz swoje miejsce pracy i zachęcasz gości do korzystania z usług
- Posiadasz silną motywację do samodoskonalenia i rozwoju
JAK O CIEBIE ZADBAMY
- Zapewnimy Ci umowę o pracę
- Pomożemy rozwijać się poprzez udział w szkoleniach i toczących się projektach
- Damy możliwość rozwoju w światowej sieci AccorHotels
OCZEKIWANIA
Powinieneś być osobą otwartą, chętną do poznawania nowych zagadnień, pozyskiwania i rozwijania umiejętności, której praca jest jednocześnie jej pasją. Potrafisz pracować z innymi, dążyć do osiągnięcia wspólnego celu i mieć z tego satysfakcję. Starasz się osiągać oczekiwane rezultaty świadcząc jak najlepsze usługi. Komunikujesz się w języku angielskim.
Jeśli spełniasz nasze wymagania to z radością powitamy Cię
W NASZYM ZESPOLE!
MISJA
W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: https://www.praca.pl/kierownik-zmiany-w-recepcji_1978002.html
www.orbis.pl
www.accorhotels-group.com