Koordynator ds. Kluczowych Klientów
Biuro operacyjne: Warszawa
Obszar działania: cała Polska
Główne zadania
- Kompleksowa obsługa klientów kluczowych;
- Prowadzenie negocjacji z klientami kluczowymi;
- Przygotowanie ofert/umów i koordynowanie ich realizacji we współpracy z działem prawnym oraz działem ryzyka kredytowego;
- Współudział w ustalaniu strategii sprzedaży i odpowiadanie za optymalne dobory kontraktów;
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, klientów i działań konkurencji;
- Poszukiwanie nowych rynków zbytu poprzez analizę branży i inwestycji;
- Przygotowywanie okresowych raportów.
Wymagania formalne
- Wykształcenie średnie lub wyższe;
- Minimum dwuletnie doświadczenie na tożsamym stanowisku;
- Dobra znajomość branży i rynku betonu towarowego oraz kruszyw;
- Dobre rozumienie i dogłębna znajomość procesu budowlanego i inwestycyjnego;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office;
- Mobilność i dyspozycyjność;
- Posiadanie ważnego prawa jazdy kat. B i praktyka w prowadzeniu samochodu.
Oczekiwania interpersonalne
- Nastawienie na realizację zadań i osiąganie wyznaczonych celów;
- Gotowość do odbywania podróży służbowych;
- Orientacja na klienta i umiejętność budowania relacji;
- Znajomość technik sprzedaży i negocjacji;
- Umiejętność samodzielnego planowania i organizacji pracy;
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne;
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
Co możesz zyskać pracując w CEMEX?
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu,
- Pracę w międzynarodowym zespole,
- Konkurencyjne wynagrodzenie oraz system premiowy;
- Możliwość pracy zdalnej;
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu,
- Możliwość awansu oraz projektowanie dalszej ścieżki kariery,
- Szeroki pakiet świadczeń dodatkowych m.in. kartę sportową, prywatną opiekę medyczną, dodatkowy dzień wolny z okazji „Barbórki” itp.