Przejdź do treści

Praca: Koordynator ds. obsługi klienta


Tesco Polska to lider nowoczesnego handlu

chcesz być częścią naszego zespołu i razem

z nami tworzyć przyjazne miejsce pracy?

Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:


Koordynator ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Dzierżoniów

Nr Ref.: 31099/KOK/24

Koordynowanie pracy linii kas. Wspieranie kasjerów w ich codziennej pracy. Obsługa klienta na najwyższym poziomie.
• Wykształcenie minimum średnie
• Znajomość branży i trendów rynkowych
• Umiejętność pozyskiwania zaangażowania
• Komunikatywność i zorientowanie na wysoki poziom obsługi klienta
• Umiejętność planowania i organizacji pracy oraz skuteczność działania
• Dynamiczną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Szeroki pakiet szkoleń na stanowisku pracy
• Duże możliwości rozwoju zawodowego (80% kadry kierowniczej w naszych sklepach pochodzi z awansów wewnętrznych)
• Możliwość wzięcia udziału w programach rozwojowych na inne stanowiska pracy 
• Elastyczne godziny pracy (możliwość pracy w weekendy)
• Zniżkę 10% na każdorazowe zakupy w Tesco dla pracowników z 6-miesięcznym stażem pracy w ramach Programu Klientowskiego Clubcard oraz 20% zniżki na posiłki w sieci Bistro
• Dodatkowe świadczenia (bony świąteczne do wysokości 700 zł, bony okolicznościowe na rozpoczęcie roku szkolnego, wyprawka na okoliczność urodzenia dziecka, upominki jubileuszowe za staż pracy)
• Pracę dla osób pełnoletnich w każdym wieku
• Osoby niepełnosprawne są mile widzianymi kandydatami

Twoje zgłoszenie dotrze do nas najszybciej

jeśli wypełnisz formularz on-line na stronie www.kariera.tesco.pl

Termin nadsyłania podań upływa 2018-01-14 00:00:00

Zobacz Nasz Profil Pracodawcy