British American Tobacco Polska – jesteśmy rynkiem wiodącym w obszarze Europy Środkowo-Północnej (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Litwa, Łotwa, Estonia) i częścią globalnej grupy obecnej na ponad 200 rynkach i mamy ponad 200 marek na całym świecie. Ambicja i pasja pomagają nam osiągać niezwykłe rezultaty i wpływać na transformację całej branży. Dołącz do nas i kształtuj swoją karierę w prawdziwie nowoczesnym biznesie!
Celem stanowiska jest zapewnienie bieżącego wsparcia dla regionalnych struktur Działu Sprzedaży w zakresie administracyjnym, operacyjnym i analitycznym.
Koordynator / Koordynatorka Regionu - Siechnice
Region: Siechnice
Jeżeli:
- Interesują Cię procesy na styku sprzedaży, administracji i finansów
- Potrafisz efektywnie współpracować w zespole
- Bardzo sprawnie posługujesz się programem Excel tworząc raporty i zestawienia
- Jesteś osobą samodzielną, rzetelną, przestrzegającą terminów i bardzo dobrze zorganizowaną
- Posiadasz prawo jazdy (dodatkowy atut)
Masz przekonanie, że świetnie odnajdziesz się w:
- Codziennej współpracy z Dyrektorem Sprzedaży, Dyrektorami Regionów i zespołem menedżerów sprzedaży, a także z działami centralnymi firmy
- Zadaniach administracyjnych (m.in. przepływ dokumentów, organizacja konferencji, rozliczanie wydatków)
- Zadaniach operacyjnych (m.in. współpraca z działem finansów, IT, dostawcami usług)
- Administrowaniu budżetem
- Przygotowywaniu raportów, analiz i rekomendacji
- Wymagającym, ciekawym, dynamiczny środowisku biznesowy, dającym gwarancję rozwoju
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie oparte o umowę o pracę,
- Odpowiedzialne i ambitne zadania,
- Pracę w dynamicznie rozwijającym się środowisku międzynarodowej firmy branży FMCG
- Duże możliwości rozwoju i dalszego kształtowania swojej ścieżki kariery