Jesteśmy nowoczesnym laboratorium weterynaryjnym działającym na rynku od 2007 roku z lokalizacjami we Wrocławiu, Katowicach i Warszawie oraz Trójmieście. Swoim Klientom oferujemy szeroki zakres usług laboratoryjnych, zarówno rutynowych, jak i specjalistycznych przy współpracy z wiodącymi ośrodkami z kraju i z zagranicy. Swoim pracownikom gwarantujemy stabilne zatrudnienie oraz możliwość rozwoju.
- Przyjmowanie materiału do badań,
- Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego,
- Telefoniczna i osobista obsługa klientów,
- Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich,
- Prowadzenie spraw biurowych.
- Wykształcenie wyższe, preferowane biologiczne lub pokrewne,
- Znajomość języka obcego (angielskiego lub niemieckiego) na poziomie komunikatywnym B1-B2,
- Biegła znajomość obsługi komputera,
- Łatwość nawiązywania kontaktów, cierpliwość, nastawienie na rozwiązywanie problemów,
- Umiejętność organizacji pracy,
- Dyspozycyjność do pracy w systemie dwuzmianowym.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę i szeroki pakiet benefitów,
- Możliwość zdobycia cennego doświadczania,
- Dobrą atmosferę w miejscu pracy, pełne wdrożenie i szkolenie.
Contact Centre Representative I with Dutch
What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: youll learn how we organize...
Customer support specialist with German and English
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information...
Customer care representative with Polish
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as...