Przejdź do treści

Praca: Młodszy specjalista ds. obsługi PPK i benefitów

Ogłoszenie numer: 2479873, z dnia 2019-05-31

Dr. Schumacher Sp. z o.o. jest jednym z wiodących w Europie producentów chusteczek nawilżanych stosowanych w pielęgnacji, higienie dezynfekcji a także w kosmetyce i w gospodarstwie domowym. Firma produkuje z sukcesami od wielu lat asortyment dla znanych światowych i europejskich marek. Stale się rozwijając, stała się uznanym międzynarodowym specjalistą w produkcji chusteczek nawilżanych. Obecnie poszukujemy do pracy w Lubaniu:

Młodszy specjalista ds. obsługi PPK i benefitów

Miejsce pracy: dolnośląskie / Lubań

 

Opis stanowiska

  • przyjmowanie i ewidencjonowanie w systemie deklaracji dotyczących zgłoszenia/rezygnacji/wysokości składek Uczestników PPK,
  • monitorowanie terminów wynikających z ustawy o PPK,
  • przekazywanie plików składkowych do instytucji finansowej,
  • kontakty z instytucją finansową/dostawcą PPK,
  • spełnianie obowiązków informacyjnych wynikających z ustawy o PPK,
  • udział w projekcie wdrażania narzędzi wspierających procesy PPK,
  • współpraca z zespołem Płac,
  • administracja dokumentów,
  • bieżąca obsługa pracowników pod kątem benefitów,
  • zarządzanie benefitami na dostępnych platformach
  • kontakty z dostawcami: pomoc w rozwiązywaniu problemów  pracowników, uzyskiwanie dodatkowych informacji dotyczących benefitów, wyjaśnianie wątpliwości
  • sporządzanie raportów z aktualnymi zgłoszeniami i zmianami dotyczącymi benefitów
  • sporządzanie raportów do faktur, weryfikacji raportów przychodzących
  • weryfikacja przychodzących faktur i ich procesowania,
  • sporządzanie specyfikacji do faktur dla księgowości,
  • wprowadzanie do systemu kadrowego danych z zakresu benefitów,
  • aktywne wsparcie współpracowników w Dziale Kadr.

Wymagania

  • co najmniej roczne doświadczenie zawodowego w podobnym obszarze,
  • wykształcenie min. średnie,
  • praktyczna znajomość zagadnień ubezpieczeniowych, prawa pracy i benefitów,
  • sprawne posługiwanie się pakietem MS Office – szczególnie MS Excel i MS Power Point,
  • samodzielność, odpowiedzialność i sumienność,
  • komunikatywność i nastawienie na chęć pomocy,
  • umiejętności analityczne,
  • inicjatywa do działania,
  • dobra organizacja swojej pracy.

Dodatkowym Twoim atutem będzie:

  • doświadczenie w obsłudze programów PPE,
  • znajomość i umiejętność pracy w systemach kadrowo-płacowych np. WAPRO GANG,
  • znajomość rynku benefitów,
  • znajomość j. angielskiego i / lub niemieckiego na poziomie min. B1.

Oferujemy

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
  • przyjazną atmosferę pracy,
  • możliwość rozszerzenia doświadczenia i zbudowania unikatowych kompetencji w obszarze wprowadzania zmian w procesie wynagradzania i premiowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.