Przejdź do treści

Praca: Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Procesu Obsługi Klienta

Obszar Telefonicznej Obsługi Klienta, czyli obszar firmy KRUK S.A, który zajmuje się obsługą wierzytelności zakupionych przez firmę, poszukuje osoby na kilka miesięcy, która chciałaby podjąć wyzwanie i rozwijać swoje kompetencje na stanowisku:
Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Procesu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Szczawno-Zdrój
Nr ref.: SWRPOK/12/2017
ZAPRASZAMY DO NASZEGO ZESPOŁU!


Interesujesz się nowinkami technologicznymi? Masz innowacyjne, kreatywne pomysły? Szybko się uczysz obsługi nowych systemów komputerowych?


Jeżeli odpowiedziałeś/-aś trzy razy TAK, a dodatkowo:
  • Jesteś komunikatywny/-a i aktywnie słuchasz innych
  • Lubisz współpracować w zespole i pomagać innym w rozwiązywaniu problemów
  • Potrafisz wyjść z inicjatywą i jesteś konsekwentny w działaniu
  • Lubisz analizować dane
  • Masz wykształcenie średnie i praktyczną umiejętność obsługi pakietu MS Office (szczególnie Excel)
Aplikuj do naszego zespołu!

Dodatkowym atutem będzie :
  • Znajomość środowiska SQL
  • Doświadczenie w pracy projektowej
  • Znajomość języka angielskiego
Czym zajmuje się Młodszy Specjalista?
  • Usprawnia i optymalizuje procesy zachodzące w Contact Center
  • Nadzoruje pracę systemu PDS (wewnętrzny system autowydzwaniania spraw)
  • Współpracuje z innymi działami w celu podnoszenia efektywności pracy Contact Center
  • Nadzoruje i prowadzi testy aplikacji/ narzędzi w Contact Center
  • Monitoruje poprawność funkcjonowania narzędzi w Contact Center
  • Planuje i wdraża strategię działań w ramach realizowanych procesów/ projektów
  • Bierze udział w projektach optymalizujących pracę w Contact Center
  • Sporządza raporty i analizy
Co otrzymasz na tym stanowisku?
  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia
  • Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym i kreatywnym zespole
  • Pakiet świadczeń socjalnych (prywatna opieka medyczna LUXMED, karta Multisport)
  • Pakiet szkoleń wdrożeniowych oraz opiekę doświadczonych pracowników
  • Interesującą pracę pełną wyzwań, również w środowisku międzynarodowym
  • Udział w konferencjach, spotkaniach na których poznaje się nowe rozwiązania na Contact Center
  • Możliwość dofinansowania nauki języka obcego
W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: http://www.praca.pl/mlodszy-specjalista-specjalista-ds-wsparcia-i-rozwoju-procesu-obslugi-klienta_1881150.html
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Informujemy, że administratorem danych jest KRUK S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ulicy Wołowskiej 8. Dane zbierane są dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym postanowieniami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 1998 r. Nr 21, poz. 94 z późn. zm.) oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie danych osobowych w zakresie szerszym niż określony w/w przepisami prawa jest dobrowolne i następuje na podstawie dobrowolnej zgody.