Obszar Telefonicznej Obsługi Klienta, czyli obszar firmy KRUK S.A, który zajmuje się obsługą wierzytelności zakupionych przez firmę, poszukuje osoby na kilka miesięcy, która chciałaby podjąć wyzwanie i rozwijać swoje kompetencje na stanowisku:
Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Wsparcia i Rozwoju Procesu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Szczawno-Zdrój
Nr ref.: SWRPOK/12/2017
ZAPRASZAMY DO NASZEGO ZESPOŁU!
Interesujesz się nowinkami technologicznymi? Masz innowacyjne, kreatywne pomysły? Szybko się uczysz obsługi nowych systemów komputerowych?
Jeżeli odpowiedziałeś/-aś trzy razy TAK, a dodatkowo:
- Jesteś komunikatywny/-a i aktywnie słuchasz innych
- Lubisz współpracować w zespole i pomagać innym w rozwiązywaniu problemów
- Potrafisz wyjść z inicjatywą i jesteś konsekwentny w działaniu
- Lubisz analizować dane
- Masz wykształcenie średnie i praktyczną umiejętność obsługi pakietu MS Office (szczególnie Excel)
Aplikuj do naszego zespołu!
Dodatkowym atutem będzie :
- Znajomość środowiska SQL
- Doświadczenie w pracy projektowej
- Znajomość języka angielskiego
Czym zajmuje się Młodszy Specjalista?
- Usprawnia i optymalizuje procesy zachodzące w Contact Center
- Nadzoruje pracę systemu PDS (wewnętrzny system autowydzwaniania spraw)
- Współpracuje z innymi działami w celu podnoszenia efektywności pracy Contact Center
- Nadzoruje i prowadzi testy aplikacji/ narzędzi w Contact Center
- Monitoruje poprawność funkcjonowania narzędzi w Contact Center
- Planuje i wdraża strategię działań w ramach realizowanych procesów/ projektów
- Bierze udział w projektach optymalizujących pracę w Contact Center
- Sporządza raporty i analizy
Co otrzymasz na tym stanowisku?
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia
- Przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym i kreatywnym zespole
- Pakiet świadczeń socjalnych (prywatna opieka medyczna LUXMED, karta Multisport)
- Pakiet szkoleń wdrożeniowych oraz opiekę doświadczonych pracowników
- Interesującą pracę pełną wyzwań, również w środowisku międzynarodowym
- Udział w konferencjach, spotkaniach na których poznaje się nowe rozwiązania na Contact Center
- Możliwość dofinansowania nauki języka obcego
W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: http://www.praca.pl/mlodszy-specjalista-specjalista-ds-wsparcia-i-rozwoju-procesu-obslugi-klienta_1881150.html