Przejdź do treści

Praca: Pracownik Działu Obsługi Klienta

Pracownik Działu Obsługi Klienta (1/2 etatu)

IKEA Retail, Wrocław



Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi.  Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.

 

O Tobie:


Jesteś osobą odznaczającą się pomocnym i przyjaznym podejściem do klientów, zmierzającym do rozwiązania sytuacji za obopólną korzyścią. Dodatkowo posiadasz:

  • komunikatywność i swobodę w prowadzeniu rozmów,
  • umiejętność słuchania i odpowiadania na potrzeby klientów,
  • umiejętność analizowania sytuacji i zastosowania racjonalnych rozwiązań,
  • znajomość języka angielskiego.

O stanowisku:


Jako Pracownik Działu Obsługi Klienta będziesz odpowiedzialny za rozpatrywanie reklamacji, obsługiwanie płatności oraz ciągłe dążenie do tego, by dostarczać klientom pozytywnych doświadczeń zakupowych.


Główne zadania:

  • obsługiwanie płatności w efektywny, dokładny i przyjazny sposób,
  • wykazywanie się wiedzą, pewnością oraz chęcią rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów,
  • szybkie i pozytywne rozwiązywanie trudności, z którymi przychodzą klienci,
  • rozpatrywanie reklamacji klientów.




Chcemy:

  • abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,
  • abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,
  • zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
  • doceniać Twoje osiągnięcia,
  • dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów.
W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: https://www.praca.pl/pracownik-dzialu-obslugi-klienta_1949167.html