Przejdź do treści

Praca: Pracownik PR

Ogłoszenie numer: 6061713, z dnia 2021-12-13

Pracownik PR

Miejsce pracy: dolnośląskie / Iwiny

 

Opis stanowiska

Podsumowanie pozycji na stanowisku:

Podlegając bezpośrednio zarządowi, specjalistka (specjalista) zapewnia firmie wszystkie narzędzia i działania wspierające komunikację z rynkiem i promocję firmy i jej produktów oraz walorów. Rola służy jako wsparcie procesu sprzedaży i działu rozwoju.

 

Podstawowe obowiązki:

Wsparcie wykonawcze

  • Realizuje zadania związane z procesami komunikacji z rynkiem oraz zadania wspierające proces główny, w tym:
    • przygotowuje oferty i dokumenty związane – z wyłączeniem ofert handlowych,
    • przygotowuje dokumenty związane z promocją produktów i zasobów firmy,
    • przygotowuje raporty, zestawienia,
    • realizuje działania (w tym konferencje i inne wydarzenia promocyjne i szkoleniowe),
    • przygotowuje opisy i treści dla PR i Marketingu w zakresie sprzedaży i wydarzeń sprzedaży,
    • odpowiada za elektroniczne i analogowe kanały komunikacji,
    • obsługuje przedstawicieli klientów i partnerów w zakresie PR,
    • współpracuje w łańcuchu dostaw ze wszystkimi osobami i podmiotami czy organizacjami,
    • uczestniczy w procesie przygotowywania wszelkich narzędzi wspierających sprzedaż i dobry wizerunek firmy.

 Dodatkowe obowiązki:

  • Wykonuje inne przypisane obowiązki,
  • W sytuacjach awaryjnych zastępuje personel w prostych czynnościach.

Odpowiedzialność

  • Stanowisko podlega zarządowi,
  • Współpracuje bezpośrednio z personelem wszystkich działów oraz partnerów firmy.

Wymagania

Doświadczenie i edukacja:

  • Wykształcenie wyższe z tytułem magistra.

Umiejętności:

  • Silne umiejętności organizacyjne, które odzwierciedlają zdolność do płynnego wykonywania wielu zadań i ustalania ich priorytetów, z doskonałą dbałością o szczegóły,
  • Umiejętności w zakresie grafiki komputerowej na podstawowym poziomie (przygotowywanie ulotek, dokumentów, opisów na strony www, prezentacje, strony i kanały komunikacji elektronicznej, i inne,
  • Umiejętność pracy w programach graficznych np. Corel, Photoshop, GIMP i inne (na poziomie podstawowym),
  • Silne umiejętności interpersonalne i umiejętność budowania relacji z interesariuszami, w tym personelem, członkami zarządu, partnerami zewnętrznymi,
  • Biegłość w systemie Windows na poziomie użytkownika oraz programami biurowymi, w tym MS Word, EXCEL i PowerPoint,
  • Chęć nauki nowego oprogramowania,
  • Umiejętność prowadzenia badań (w zakresie PR i Marketingu) i prezentacji danych w zwięzły i dobrze napisany sposób,
  • Możliwość samodzielnej pracy i profesjonalnej dyskrecji,
  • Doskonałe umiejętności pisania, edycji, gramatyczne, organizacyjne i badawcze,
  • Możliwość współpracy z szerokim gronem osób, w tym głównymi klientami, partnerami, darczyńcami, członkami zarządu, pracownikami fundacji wchodzącymi w skład HUB DC Group, współpracownikami prezesa i personelu oraz innymi osobami,
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2 (nie jest wymagany certyfikat),
  • Znajomość innych języków i międzynarodowych zwyczajów jest dodatkowym atutem; znajomość niemieckiego, francuskiego lub hiszpańskiego jest dobrze widziana,
  • Doskonałe umiejętności zarządzania, zarządzania czasem i rozwiązywania problemów,
  • Prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy

  • Praca będzie wykonywana większości czasu w jednym miejscu w lokalizacji Iwiny,
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w polskiej firmie o stabilnej pozycji na rynku Żadnych umów śmieciowych,
  • Dłuższe podróże służbowe są planowane,
  • Wynagrodzenie i świadczenia: Wynagrodzenie jest proporcjonalne do kwalifikacji i doświadczenia,
  • HUB - DC GROUP ma doskonały pakiet świadczeń, w tym program zdrowotny, urlopowy i emerytalny,
  • HUB DC GROUP jest pracodawcą zapewniającym równe szanse,
  • Czas pracy jest zadaniowy,
  • Dostęp do holistycznej opieki pro zdrowotnej w ramach HUB - DC GROUP,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i kompetencji w szerokim zakresie,
  • Systematyczny wzrost wynagrodzenia wraz z rozwojem kompetencji,
  • Możliwość udziału w szkoleniach,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Wydarzenia i spotkania firmowe,
  • Imprezy firmowe,
  • Parking dla pracowników,
  • Zapewnienie dostępu do samochodu do celów służbowych,
  • Niezbędne narzędzia do pracy,
  • Program poleceń pracowniczych,
  • Pełne zaplecze socjalne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.