Przejdź do treści

Praca: Referent ds. księgowości

Ogłoszenie numer: 3389618, z dnia 2020-06-26

KENT-PAK OPAKOWANIA SP. Z O.O.

Firma, będąca producentem opakowań na rynku od 2004 roku

w związku dalszym rozwojem poszukuje kandydata na stanowisko:

Referent ds. księgowości

Miejsce pracy: dolnośląskie / Bardo

 

Opis stanowiska

  • Wprowadzanie i księgowanie dokumentów księgowych do systemu księgowego

  • Naliczanie, rozliczanie i księgowanie list płac

  • Pomoc w prowadzeniu rozliczeń podatkowych w zakresie podatku dochodowego i VAT na podstawie prowadzonych ksiąg rachunkowych

  • Wprowadzanie danych do niezbędnych ewidencji pomocniczych w tym ewidencji środków trwałych

  • Inne prace zlecone przez bezpośredniego przełożonego.

Wymagania

  • Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości
  • Chęć ciągłego poszerzania wiedzy i umiejętności z zakresu prawa pracy oraz z zakresu rachunkowości, przepisów z zakresu podatku dochodowego i ubezpieczeń społecznych
  • Umiejętność pracy pod presją czasu, ustalania priorytetów i bardzo dobra organizacja pracy i samodyscyplina
  • Dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Word i Excel)
  • Samodzielność, rzetelność oraz doskonała organizacja pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Mile widziane wykształcenie kierunkowe
  • Dobrze rozwinięte umiejętności analityczne, skrupulatność i przywiązywanie wagi do szczegółów, odpowiedzialność i samodzielność
  • Terminowość w realizacji zadań
  • Umiejętność współpracy w zespole, komunikatywność

Oferujemy

  • Umowę o pracę na zastępstwo
  • Niezbędne narzędzia pracy w tym dostęp do publikacji literatury fachowej i motywujące wynagrodzenie
  • Ubezpieczenie w zakresie opieki medycznej refundowane w wysokości 75% przez pracodawcę
  • Przyjazną pracę w młodym zespole, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Dużą samodzielność pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.