Przejdź do treści

Praca: Regionalny Trener Jakości Sprzedaży i Obsługi Klienta w Stomatologii

  

 

Regionalny Trener Jakości Sprzedaży i Obsługi Klienta w Stomatologii
Miejsce pracy: Wrocław

Praca w Centrach LUX MED Stomatologia w Krakowie, Katowicach i Wrocławiu

Do Twoich zadań na tym stanowisku będzie należało:
  • projektowanie i prowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu technik sprzedaży, obsługi Klienta, oraz wiedzy produktowej,
  • współtworzenie programów i materiałów szkoleniowych;
  • motywowanie pracowników w podległych placówkach stomatologicznych,
  • prowadzenie indywidualnych spotkań coachingowych,
  • tworzenie materiałów wspomagających codzienną pracę,
  • wdrożenie obsługowe i merytoryczne nowych produktów i procesów,
  • rozwijanie postaw pro-klienckich i pro-sprzedażowych,
  • analiza potrzeb szkoleniowych i wdrażanie nowych programów rozwojowych w Centrach Medycznych,
  • ścisła współpraca z kadrą menadżerską.
Nasze oczekiwania:
  • gotowość do częstych wyjazdów służbowych na terenie Krakowa, Katowic oraz Wrocławia,
  • wykształcenie wyższe,
  • min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze prowadzenia szkoleń (sprzedaż, obsługa klienta),
  • praktyczna znajomość pakietu MS Office (m.in. Excel, PowerPoint),
  • rozwinięte umiejętności przekazywania wiedzy, udzielania informacji zwrotnej oraz doboru właściwych narzędzi rozwojowych,
  • wiedza i doświadczenie w zakresie identyfikacji potrzeb szkoleniowych, planowania i organizacji szkoleń,
  • kreatywność, umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych,
  • zainteresowanie obszarem stomatologii lub doświadczenie w tym zakresie będzie dodatkowym atutem.
Benefity:
  • Opieka Medyczna
  • Karta sportowa
  • Ubezpieczenie na życie
  • Nauka języka angielskiego
  • Rozwój zawodowy
  • Praca w przyjaznej atmosferze
Benefity: