Przejdź do treści

Praca: Specjalista ds. administracyjno - sprzętowych

Budimex S.A. jest liderem wśród pracodawców branży budowlanej - organizacją z wieloletnim doświadczeniem i stabilną pozycją na rynku.
Mając status generelnego wykonawcy realizujemy inwestycje w sektorach budownictwa: kubaturowego, przemysłowego, energetycznego i infrastrukturalnego.
Zatrudniamy
w Polsce ponad 7 000 osób

współpracujemy z 12 000 kontrahentów

realizując ponad 300 kontraktów w ciągu roku

W związku z intensywnym rozwojem firmy, do zespołu budownictwa infrastrukturalnego poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. administracyjno - sprzętowych
Miejsce pracy: Wałbrzych
Do Twoich zadań należeć będzie:
  • bieżąca kontrola realizacji dostaw,
  • koordynację prac dostawców usług transportowych,
  • rozliczanie sprzętu i transportu materiałów na kontrakcie,
  • przygotowywanie i nadzór nad obiegiem dokumentacji.

 

Od kandydatów oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego,
  • doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu MS-Office i systemu Microsoft,
  • umiejętności pracy pod presją czasu,
  • komunikatywności.
Co możemy Ci zaoferować?
  • system premiowy
  • dzień wolny w urodziny
  • ubezpieczenie na życie
  • prywatna opieka medyczna
  • sekcje sportowe
  • kursy językowe
  • szkolenia dla pracowników
  • wolontariat pracowniczy
  • wymiany międzynarodowe

Osoby zainteresowane powyższą ofertą prosimy o przesłanie aplikacji za pomocą przycisku Aplikuj.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranym kandydatami.

Znajdziesz nas na:
Nasze wyróżnienia
ZOBACZ NASZ PROFIL