Praca na Dolnym Śląsku

Praca: Specjalista ds. Marketingu

Ogłoszenie numer: 1893756, z dnia 11-01-2018

Specjalista ds. Marketingu

Miejsce pracy: / Międzylesie

 

Wymagania

  • wykształcenie co najmniej średnie (preferowane techniczne)
  • b. dobra znajomość j. angielskiego (warunek konieczny)
  • znajomość MS Office (w szczególności Exel)
  • doświadczenie w sprzedaży B2B min. 2 lata
  • wysoka kultura osobista
  • komunikatywność, konsekwencja i skuteczność w działaniu
  • umiejętność prowadzenia spotkań i rozmów handlowych z klientami
  • umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami – zorientowanie na potrzeby klienta
  • prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność
Dodatkowym atutem będzie:
  • znajomości branży elektrycznej
  • znajomość zagadnień związanych z elektrotechniką
  • znajomość j. niemieckiego

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w dużej i stabilnej firmie
  • rozwój wiedzy i umiejętności poprzez udział w programach szkoleniowych organizowanych przez firmę
  • atrakcyjny system wynagradzania
W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: http://www.praca.pl/specjalista-ds-marketingu_1893756.html
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Specjalista ds. Marketingu (k/m)

Zadania: Zadania administracyjne w zakresie zarządzania centrum handlowym Planowanie działań marketingowych i eventów Ścisła współpraca z agencjami, najemcami i firmami zewnętrznymi Kontakt z prasą, PR Prowadzenie statystyk Raportowanie do...

Specjalista w Dziale Komunikacji i Marketingu

    Do zadań należeć będzie: Analiza otoczenia i pozycji rynkowej Spółki, Opracowywanie, realizacja i raportowanie planów rzeczowo-finansowych na marketing, sponsoring, reklamę i promocję, Monitorowanie i analizowanie efektywności prowadzonych działań...

Specjalista ds. Marketingu i PR

  Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za: Współtworzenie strategii marketingowych oraz planów ich realizacji Tworzenie tekstów marketingowych i copywriting Przygotowywanie materiałów reklamowych: broszury, ulotki, katalogi produktowe Edycja i aktualizacja...