Przejdź do treści

Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Capricorn S.A. to dynamiczne, nowocześnie zarządzane przedsiębiorstwo produkcyjne, zatrudniające 370 pracowników, oferujące wyroby do instalacji grzewczych, sanitarnych i systemów zamocowań. Z roku na rok zdobywamy nowe rynki i rozwijajmy nasz park technologiczny i to właśnie związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy ambitnych i nastawionych na podnoszenie kwalifikacji pracowników. Jeżeli chcesz zdobyć nowe kwalifikacje i wykorzystać posiadane doświadczenie, zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Świebodzice

Obowiązki:

  • przyjmowanie i procesowanie zamówień od klientów
  • przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, nadzór nad realizacją i obiegiem reklamacji
  • telefoniczna i poprzez e-mail obsługa klienta zewnętrznego w ramach procedowanego zamówienia, reklamacji oraz należności
  • współpraca z innymi działami firmy: działy produkcji, sprzedaży, zakupów, logistyki
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami
  • tworzenie i edycja etykiet produktów
  • przygotowywanie zestawień i raportów

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (lub w trakcie nauki)
  • doświadczenie w kontakcie z klientem (minimum 1 rok) na stanowiskach obsługujących klientów telefonicznie i poprzez kanały internetowe
  • dobra znajomość języka obcego umożliwiająca swobodną komunikację w piśmie i mowie (głównie j. angielski lub j. niemiecki),
  • dobra znajomość MS OFFICE
  • umiejętność szybkiego uczenia się i rozwiązywania problemów
  • umiejętność planowania, zarządzania czasem i organizacji własnej pracy

Oferujemy:

  • możliwość realizacji własnych pomysłów i wprowadzanie rozwiązań
  • atrakcyjne wynagrodzenie i świadczenia w ramach ZFŚS
  • codzienny kontakt z nowoczesnymi technologiami
  • pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • owocowe piątki