Capricorn S.A. to dynamiczne, nowocześnie zarządzane przedsiębiorstwo produkcyjne, zatrudniające 370 pracowników, oferujące wyroby do instalacji grzewczych, sanitarnych i systemów zamocowań. Z roku na rok zdobywamy nowe rynki i rozwijajmy nasz park technologiczny i to właśnie związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy ambitnych i nastawionych na podnoszenie kwalifikacji pracowników. Jeżeli chcesz zdobyć nowe kwalifikacje i wykorzystać posiadane doświadczenie, zapraszamy do wzięcia udziału w rekrutacji:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Świebodzice
Obowiązki:
- przyjmowanie i procesowanie zamówień od klientów
- przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych, nadzór nad realizacją i obiegiem reklamacji
- telefoniczna i poprzez e-mail obsługa klienta zewnętrznego w ramach procedowanego zamówienia, reklamacji oraz należności
- współpraca z innymi działami firmy: działy produkcji, sprzedaży, zakupów, logistyki
- budowanie i utrzymywanie pozytywnych i długotrwałych relacji z klientami
- tworzenie i edycja etykiet produktów
- przygotowywanie zestawień i raportów
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (lub w trakcie nauki)
- doświadczenie w kontakcie z klientem (minimum 1 rok) na stanowiskach obsługujących klientów telefonicznie i poprzez kanały internetowe
- dobra znajomość języka obcego umożliwiająca swobodną komunikację w piśmie i mowie (głównie j. angielski lub j. niemiecki),
- dobra znajomość MS OFFICE
- umiejętność szybkiego uczenia się i rozwiązywania problemów
- umiejętność planowania, zarządzania czasem i organizacji własnej pracy
Oferujemy:
- możliwość realizacji własnych pomysłów i wprowadzanie rozwiązań
- atrakcyjne wynagrodzenie i świadczenia w ramach ZFŚS
- codzienny kontakt z nowoczesnymi technologiami
- pracę w młodym, dynamicznym zespole
- owocowe piątki