Praca na Dolnym Śląsku

Praca: Specjalista ds. reklamacji

 

Deftrans to polski producent wysokiej jakości mebli łazienkowych i kuchennych. Fabryka powstała ponad 20 lat temu nieopodal znanych w Polsce obszarów „Natura 2000" oraz Parku Krajobrazowego Dolina Baryczy. Obecnie zespół Deftrans tworzy ponad 500 specjalistów oraz wykwalifikowanych pracowników zarządzanych według najlepszych europejskich standardów. Produkujemy 100 tysięcy sztuk mebli w skali miesiąca dla odbiorców z ponad 30 krajów świata. W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy otwartych i pozytywnych Osób na stanowisko:

Specjalista ds. reklamacji
Miejsce pracy: Milicz

 

Opis stanowiska:
  • obsługa procesów reklamacyjnych – przyjmowanie zgłoszeń, wprowadzanie do systemu, rozpatrywanie i  wyjaśnianie wszelkich niejasności związanych z procesem reklamacji
  • dbanie o terminowość rozpatrywania reklamacji
  • kontrola i współpraca z serwisem
  • przygotowywanie i rozliczanie trasy serwisu
  • kontakt i obsługa posprzedażowa Klientów firmy
  • współpraca z Przedstawicielami Handlowymi oraz innymi działami firmy
  • przygotowywanie analiz dotyczących reklamacji
  • realizacja wyznaczonych celów i koordynacja działań reklamacyjnych oraz serwisowych
Wymagania:
  • bardzo dobra obsługa komputera oraz znajomość MS Office (głównie Excel, Word)
  • znajomość j. niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację- warunek konieczny
  • umiejętność pracy w zespole
Co nas wyróżnia:
  • bardzo ciekawa praca w nowoczesnym środowisku przemysłowym, wykorzystującym najnowsze technologie
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. wczasy pod gruszą, bony świąteczne, możliwość dodatkowego ubezpieczenia…)
W celu aplikowania prosimy przejść pod adres: http://www.praca.pl/specjalista-ds-reklamacji_1892042.html
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
APLIKUJ TERAZ

Pracownik Działu Obsługi Klienta (Informacja - Reklamacje)

Wymagania: Wykształcenie minimum średnie, Komunikatywność i łatwość nawiązywania dobrych relacji z klientem, Wysoka kultura osobista, Umiejętność pracy w zespole, Umiejętność obsługi komputera, Posiadanie książeczki do celów...

Młodszy Specjalista w Dziale Gwarancji i Rękojmi

Opis stanowiska: Rozpatrywanie zgłoszeń usterkowych Inwentaryzacja usterek/wad Zdobywanie informacji i analiza techniczna usterek Nadzór nad robotami poprawkowymi Współpraca z Inwestorem oraz Zarządcą obiektu Poszukiwanie optymalnych rozwiązań i możliwych...