Miejsce pracy: Warszawa, Katowice, Lublin, Poznań
Nr ref.: CEN/253/10/2017
Dołącz do nas i:
•bądź odpowiedzialny za przyjmowanie oraz rejestrowanie telefonicznych zgłoszeń awarii lub potrzeb związanych ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT. Udzielanie informacji o aktualnym statusie zgłoszenia lub występujących nieprawidłowościach w eksploatacji systemów informatycznych zgodnie z posiadaną wiedzą i uprawnieniami
•w miarę możliwości i posiadanych kompetencji udzielaj natychmiastowej pomocy lub jeśli nie jest to możliwe klasyfikuj przyjmowane zgłoszenia i przekazuj je z odpowiednią kategoryzacją do dalszej obsługi
•świadcz zdalne wsparcie bezpośrednio na stacjach roboczych użytkowników zgodnie z kompetencjami zespołu
•przekazuj, a następnie monitoruj, ew. eskaluj i kompletuj zgłoszenia których obsługa wymaga udziału specjalistów II lub III linii
•współpracuj z podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi informatyczne na rzecz Banku w zakresie realizacji lub koordynacji obsługi zgłoszeń wykonywanych na zlecenie użytkownika
•zgłaszaj wykryte zagrożenia, błędy i nieprawidłowości w systemach IT
•weź udział w pracach zespołów problemowych
Od Ciebie oczekujemy:
•wykształcenia wyższego informatycznego (studenci ostatniego roku)
•umiejętności analitycznych
•wiedzy technicznej z zakresu komunikacji
•łatwości w nawiązywaniu kontaktów i zdolności organizacyjnych
•umiejętności pracy samodzielnej i zespołowej
Praca z nami to:
•umowę o pracę
•kontakt z najnowocześniejszymi technologiami
•atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
•profesjonalny system szkoleń
•doskonałą atmosferę pracy w profesjonalnym i ambitnym zespole