Przejdź do treści

Praca: Specjalista / Inspektor BHP - Branża budowlana


Międzynarodowa firma budowlana poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko: Specjalista / Inspektor  BHP. To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. Jeśli posiadasz min. 2~3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość angielskiego na co najmniej poziomie dobrym, nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko.

Uwaga: Please send English CV


Specjalista / Inspektor BHP - Branża budowlana

Miejsce pracy: Wałbrzych, Swidnica

Obowiązki:

  • analiza przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie.
  • przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP
  • organizacja cyklicznych działań wpływających na poprawę stanu BHP w zakładzie (Safety Meeting, program promocji zdrowia itp.)
  • badania i pomiary czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy oraz badań i pomiarów środowiskowych, kontrola wyników pod kątem dopuszczalnych wartości.
  • ocena ryzyka zawodowego, zapoznawanie pracowników z zagrożeniami.
  • przeprowadzanie szkoleń wstępnych BHP, szkoleń przeciwpożarowych oraz szkoleń z zakresu ochrony środowiska, organizacja szkoleń okresowych BHP w wymaganych terminach.
  • nadzorowanie bezpieczeństwa i higieny pracy w projektach realizowanych przez firmę
  • instruowanie personelu firma, jej podwykonawców oraz związanych z nią pracowników o przepisach i zasadach bezpieczeństwa i higieny pracy.
  • pomoc w zarządzaniu projektami firma w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, jakości, budownictwa, harmonogramów oraz współpracy z podwykonawcami.
  • pomoc w istniejącym i potencjalnym wspieraniu klientów.
  • przedstawianie pracodawcy analiz stanu BHP oraz proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia oraz poprawę warunków pracy pracowników
  • zgłaszanie wniosków dotyczących wymagań BHP
  • opiniowanie szczegółowych instrukcji BHP na poszczególnych stanowiskach pracy
  • uczestniczenie w pracach powołanej przez pracodawcę komisji BHP
  • prowadzenie rejestrów, tworzenie i przechowywanie dokumentacji BHP
  • kontakty z instytucjami zewnętrznymi i organami nadzoru w zakresie przestrzegania BHP

Wymagania:

  • wykształcenie
    • studia BHP
    • wyższe techniczne
  • uprawnienia
    • specjalista ds. BHP
    • prawo jazdy kat. B
  • doświadczenie
    • w firmie budowlanej
    • doświadczenie w branży budowlanej
  • umiejętności
    • bardzo dobra obsługa programów z pakietu MS Office
    • dobra znajomość języka angielskiego
    • zdolności interpersonalne i organizacyjne
    • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
    • znajomość przepisów z zakresu BHP i ochrony środowiska
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodzę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)