KGHM - polski koncern o zasięgu globalnym działający w branży wydobywczej i przetwórczej rud miedzi. Zajmuje szóste miejsce na świecie w produkcji górniczej miedzi i drugą pozycję w produkcji górniczej srebra. Posiada swoje aktywa w Polsce, USA, Kanadzie i Chile. Grupa Kapitałowa KGHM liczy ponad 50 podmiotów. Zatrudnia ponad 35 tys. pracowników.
Nazwa oddziału: KGHM Polska Miedź S.A. O/Centralny Ośrodek Przetwarzania Informacji
Poszukuje osoby na stanowisko:
Komórka organizacyjna: Dział Service Desk
Zakres obowiązków:
Praca w Call Center - przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń serwisowych IT Udzielanie pomocy technicznej z zakresu IT Stały kontakt z użytkownikami posiadającymi dostęp do usług IT
Minimalne:
-
Wykształcenie: inżynier wyższe o kierunku it lub elektronik, automatyk lub pokrewne
-
Wymagany staż: 2 lata
-
Wykształcenie: inżynier informatyk, elektronik, automatyk lub pokrewne
-
Wymagany staż pracy: minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w obszarze wsparcia usług IT i pracy z użytkownikiem końcowym
-
Przeglądowa wiedza w zakresie sprzętu IT, oprogramowania systemowego i biurowego
-
Umiejętność rozwiązywania podstawowych problemów z zakresu IT
-
Znajomość procesów wsparcia usług IT (IT Service Support)
-
Podstawy znajomości ITIL
-
Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych zgodnie z przyjętymi standardami Call Center
-
Preferowana bardzo dobra komunikatywność i wysoka kultura osobista
-
Wysokie poczucie odpowiedzialności za wykonywane zadania
-
Pozytywne nastawienie do pracy, umiejętność koncentracji i skupienia
-
Umiejętność pracy w zespole oraz radzenia sobie w sytuacjach stresujących
-
Język Angielski na poziomie B1
Dodatkowe:
-
Znajomość zagadnień z zakresu Call Center - obsługa
-
Język Hiszpański na poziomie A2