Przejdź do treści

Praca: Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

Dołącz do nas w Foundever!  

Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki! 
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

Praca zdalna

Poszukujemy osoby, która będzie wspierać naszych pacjentów zmagających się z cukrzycą. Utrudnia ona życie wielu osobom, ale rozwiązanie proponowane przez naszego partnera sprawia, że staje się ono dużo prostsze.

 

Do twoich zadań należeć będzie:

  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
  • Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych;
  • Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami.

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:

  • Biegle posługujesz się językiem polskim (C1) I znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (A2);  
  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, jesteś osobą empatyczną i dokładną
  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać. 

Kilka ważnych informacji:

  • Umowa o pracę lub umowa zlecenie;
  • Godziny pracy: poniedziałek - piątek 8:00-18:00 (8h dziennie);
  • praca zdalna (home office).

Dołącz do nas a zyskasz:

  • Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;    
  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);  
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole. 

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;   
Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; 
Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników. 
 
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!

When applying please enclose the below statement: "Hereby I voluntarily agree to the processing of personal data contained in my CV by Foundever for the purpose of the recruitment process in accordance with the Act of August 29, 1997 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2002 No. 101 , pos. 926 as amended).”
Application submission signifies the applicants agreement to process the personal data contained in the application for the purposes necessary for the recruitment process in accordance with Foundever privacy policy.


Contact Centre Representative I with Dutch

What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: youll learn how we organize...

Customer support specialist with German and English

The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information...

Customer care representative with Polish

The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as...