Staż z Lwem w Sieci Detalicznej
Miejsce pracy: Wałbrzych, Świdnica
Nr ref.: AD/WŚ/2019
Twoje zadania:
- Zachęcanie klientów do korzystania z bankowości internetowej / mobilnej oraz asystowanie klientowi podczas pracy z aplikacjami bankowymi
- Uczestniczenie w bezpośrednich spotkaniach z klientami
- Diagnozowanie i realizacja potrzeb klienta, wykorzystując różne kanały kontaktu
- Współudział w realizacji czynności związanych z procesem przyjmowania i rozpatrywania reklamacji
- Odpowiedzialność za kształtowanie pozytywnego wizerunku banku, poprzez zgodną ze standardem obsługę klientów
Nasze oczekiwania:
- Pozytywne nastawienie do ludzi i otwartość na zmiany
- Umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się
- Odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu
- Umiejętność szybkiego uczenia się i chęci rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku
- Łatwość w budowaniu relacji
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym - mile widziana
- Otwartość na pracę zespołową
- Praktyczna umiejętność pracy z nowoczesnymi narzędziami tj, tablet, smartfon
- Wykształcenie min. średnie
Oferujemy Ci:
- Umowę zlecenie na okres od 2 do 9 miesięcy
- Pracę w nowoczesnej firmie technologicznej
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Certyfikat Stażu z Lwem
- Cele rozwojowe i wsparcie mentora
- Elastyczny czas pracy