Przejdź do treści

Praca: Z-ca kierownika urzędu stanu cywilnego

Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Z-ca kierownika urzędu stanu cywilnego
Miejsce pracy: Kowary
Numer: StPr/21/0285
OBOWIĄZKI:
26. Ogólny zakres obowiązków:1. dokonywanie czynności z zakresu rejestracji stanu cywilnego;2. przyjmowanie oświadczeń z zakresu stanu cywilnego;3. udzielanie ślubów w Urzędzie Stanu Cywilnego oraz poza nim;4. wydawanie zaświadczeń oraz zezwoleń z zakresu stanu cywilnego5. wydawanie decyzji administracyjnych z zakresu stanu cywilnego oraz o zmianie imion i nazwisk;6. rejestracja zdarzeń, które nastąpiły poza granicami RP, przenoszenie oraz odtwarzanie treści zagranicznych dokumentów stanu cywilnego;7. wpisywanie orzeczeń sądowych, decyzji administracyjnych, protokołów lub innych dokumentów pochodzących również od organów obcego państwa;8. prostowanie, uzupełnianie, unieważnianie treści aktów stanu cywilnego;9. rejestracja danych w rejestrze PESEL, usuwanie niezgodności oraz nadawanie numeru PESEL i meldowanie dzieci urodzonych na terenie Miasta Kowary;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Uprawnienia: obsługa komputera, czynności z rejestracji stanu cywilnego

Miejsce pracy:

Kowary


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

3 100 - 3 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze