Każda mama, która potrafi połączyć pracę z wychowywaniem dziecka, jest niezwykle dobrze zorganizowaną osobą, dzięki czemu staje się wyróżniającym się pracownikiem. Niejednokrotnie mamy zmuszone są do tego, aby podjąć pracę ze względów finansowych. W małych miastach, takich jak Milicz nie jest to jednak takie proste, gdyż ilość wakatów jest bardzo ograniczona. Jak przekonać pracodawcę, że właśnie młoda mama może być znacznie lepszym pracownikiem niż ktokolwiek inny?
Mamy, które od jakiegoś czasu są na urlopie, często nie mogą pochwalić się bardzo bogatym CV, ale jeśli podejdą do procesu poszukiwania pracy bardziej kreatywnie, mogą pokazać, że ich doświadczenie w zarządzaniu jest niewiele mniejsze niż niejednego menadżera. Opanowanie domowego chaosu wymaga bowiem wielu umiejętności, które zbliżone są do tych nabywanych w pracy. Mama musi przede wszystkim umieć codziennie negocjować ze swoimi dziećmi, planować oraz tak optymalizować swój czas, aby nie zabrakło go ani na realizację obowiązków domowych, ani na zabawę z maluchami. Wychowanie dzieci może być zatem świetnym wstępem do nauki zarządzania nawet gorzej współpracującym zespołem.
Mama to także mistrz zarządzania konfliktem, który na pewno nie raz pojawi się w pracy w mieście Milicz. Każda kobieta, która umie poradzić sobie z rozwrzeszczanymi maluchami, na pewno będzie widziała, co zrobić, kiedy klient złości się z powodu opóźnień lub niesatysfakcjonującego jego zdaniem rozwiązania jego problemów.