Pracodawcy z małych miastach, takich jak Mieroszów, bardzo cenią sobie zaufanie pracowników. Zwykle pracodawcy są zarówno właścicielami, jak i menadżerami niewielkich firm, a ponadto są dobrze rozpoznawani w swoim mieście. Dlatego też zależy im na jak najlepszej opinii, aby przyciągać do siebie najbardziej wartościowych, zaangażowanych pracowników, których często w małych miastach brakuje. Jak pracodawca może zdobyć zaufanie pracowników?
Pracownicy w Mieroszowie bardzo cenią sobie przede wszystkim uczciwość. Zależy im na tym, aby pracować u kogoś, kto regularnie wypłaca pieniądze oraz podpisuje umowy, co nie jest takie oczywiste w mniejszych firmach. Liczą również na to, że pracodawca, jako często bardziej zaznajomiona z wieloma aspektami finansowymi, czy prawnymi, pomoże im również w trudnych sytuacjach życiowych. Pracownicy chcą również otrzymywać jasne polecenia, co ma należeć do ich zadań oraz chcą być z tych zdań sprawiedliwie rozliczani. Bardzo motywujące jest to, jeśli szef zauważa wysiłki oraz wyraża uznanie, kiedy rzeczywiście firmie udaje się osiągnąć sukces, dzięki zaangażowaniu pracowników.
Pracodawca w Mieroszowie musi pamiętać o swoim bardzo specyficznym położeniu oraz braku anonimowości. Nawet niewielkie przejawy nieuczciwości mogą wpłynąć niezwykle negatywnie na opinię o nim w całej miejscowości, co może spowodować, że klienci będą mniej chętnie odwiedzać działalność, którą prowadzi.