- Sprzedaż, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla klientów biznesowych
- Edukowanie klientów o dostępnych dla nich rozwiązaniach, które umożliwią poprawę wskaźników finansowych i biznesowych klienta
- Prowadzenie prezentacji produktowych oraz udzielanie wsparcia technicznego w zakresie oferowanego sprzętu
- Doświadczenie w sprzedaży dla klientów biznesowych (B2B)
- Znajomość trendów rynkowych oraz technologii telekomunikacyjnych typu Voice i teleinformatycznych ICT
- Silne umiejętności negocjacyjne i handlowe
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność
- Umowę o współpracy B2B
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
- Szkolenia branżowe, produktowe i sprzedażowe
- Duże możliwości rozwoju
Key Account Manager
Projektowanie i realizacja strategii sprzedaży i marketingu dla B2B. Negocjacje oraz kontraktowanie umów handlowych. Analiza rynkowa, pomiar efektywności sprzedaży, identyfikacja nowych możliwości. Koordynacja współpracy międzydziałowej. Co najmniej 3 lata...
Starszy Manager Klientów Korporacyjnych
Twoja rola Jako Starszy Manager Klientów Korporacyjnych będziesz kluczowym ogniwem w realizacji strategii rozwoju naszego banku. Twoim głównym zadaniem będzie budowa i zarządzanie portfelem klientów korporacyjnych, co obejmuje: Rozpoznawanie potrzeb klientów...
Account Manager – Pneumatyka przemysłowa
Zakres obowiązków: Osiąganie celów sprzedażowych dla przydzielanej grupy produktowej oraz na przypisanych klientach w zakresie rozwiązań pneumatyki przemysłowej, systemach zarządzania sprężonym powietrzem (produkty firmy SMC) Zarządzanie bezpośrednią...