Przejdź do treści

Praca: Administrator ds. Wsparcia Klienta

Administrator ds. Wsparcia Klienta
pełny etat
PRACA ZDALNA
Siedziba firmy: Wrocław, Generała Józefa Bema 2, Śródmieście

Twój zakres obowiązków
  • Nasza praca polega na informowaniu klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a następnie poprzez komunikację mailową z klientem i innymi działami UPS, doprowadzanie do pomyślnego rozwiązania sprawy.
Nasze wymagania
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
  • Gotowość do odbycia 5-dniowego szkolenia stacjonarnego w jednym z naszych biur, we Wrocławiu lub w Łodzi
  • Dobra znajomość programów z rodziny MS Office
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętności miękkie (analiza i rozwiązywanie problemów, podejmowanie samodzielnych decyzji)
BENEFITY
  • PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
  • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE
  • DOFINANSOWANIE ZAJĘĆ SPORTOWYCH
  • ATRAKCYJNA LOKALIZACJA
  • UPS UNIVERSITY
  • PROGRAM ONBOARDINGOWY
  • PROGRAM REKOMENDACJI PRACOWNIKÓW
  • PROGRAM EMERYTALNY
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Pakiet benefitów (dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, program emerytalny, dofinansowanie do okularów, dodatkowe świadczenia socjalne)
  • Program wellbeingowy – dostęp do platformy wsparcia emocjonalnego i coachingowego dla naszych pracowników i ich rodzin
  • Dostęp do bazy szkoleniowej, umożliwiającej rozwijanie różnorodnych kompetencji
  • Pełne szkolenie oraz wsparcie zespołu po okresie wdrożenia
  • Sprzęt niezbędny do pracy
  • Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
  • Wykorzystanie języka obcego w codziennych kontaktach biznesowych
  • Program rekomendacji pracowników
  • Możliwość angażowania się i rozwijania swoich pasji w ramach działalności w komitetach pracowniczych (wolontariat na rzecz lokalnych społeczności, komitet sportowy, gazetka pracownicza itd.)

Twój zakres obowiązków
  • Nasza praca polega na informowaniu klienta, że jego paczka nie została dostarczona, a następnie poprzez komunikację mailową z klientem i innymi działami UPS, doprowadzanie do pomyślnego rozwiązania sprawy.
Nasze wymagania
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
  • Gotowość do odbycia 5-dniowego szkolenia stacjonarnego w jednym z naszych biur, we Wrocławiu lub w Łodzi
  • Dobra znajomość programów z rodziny MS Office
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętności miękkie (analiza i rozwiązywanie problemów, podejmowanie samodzielnych decyzji)
BENEFITY
  • PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA
  • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE
  • DOFINANSOWANIE ZAJĘĆ SPORTOWYCH
  • ATRAKCYJNA LOKALIZACJA
  • UPS UNIVERSITY
  • PROGRAM ONBOARDINGOWY
  • PROGRAM REKOMENDACJI PRACOWNIKÓW
  • PROGRAM EMERYTALNY
To oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość pracy zdalnej
  • Pakiet benefitów (dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, program emerytalny, dofinansowanie do okularów, dodatkowe świadczenia socjalne)
  • Program wellbeingowy – dostęp do platformy wsparcia emocjonalnego i coachingowego dla naszych pracowników i ich rodzin
  • Dostęp do bazy szkoleniowej, umożliwiającej rozwijanie różnorodnych kompetencji
  • Pełne szkolenie oraz wsparcie zespołu po okresie wdrożenia
  • Sprzęt niezbędny do pracy
  • Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku
  • Wykorzystanie języka obcego w codziennych kontaktach biznesowych
  • Program rekomendacji pracowników
  • Możliwość angażowania się i rozwijania swoich pasji w ramach działalności w komitetach pracowniczych (wolontariat na rzecz lokalnych społeczności, komitet sportowy, gazetka pracownicza itd.)
Klikając w przycisk „Aplikuj” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do UPS (Pracodawca), akceptujesz Politykę prywatności dla kandydatów UPS.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.


Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7100 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Możliwość pracy w biurze (Gdańsk, Olsztyn), domu lub w trybie hybrydowym. Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz...

Pracownik ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Obowiązki: Analiza procedur, odpowiedzi na pytania klientów. Doradztwo techniczne, organizacja wizyt serwisowych. Propozycje dodatkowych usług i ubezpieczeń. Obsługa klientów dla prestiżowej marki. Wymagania: Biegła obsługa komputera. Znajomość języka...

Konsultant / Konsultantka obsługi klienta z j. niemieckim

Opis stanowiska: Praca w zespole obsługi klientów dla prestiżowej marki Rozwój umiejętności w obszarze nowoczesnych rozwiązań Customer Experience Współpraca z 1200 specjalistami w Polsce Wymagania: Biegła obsługa komputera Znajomość języka niemieckiego...