Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania inne:
Lądek-Zdrój
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
2 755,10 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Administrator nieruchomości
- administrowanie obiektami,- prowadzenie dokumentacji,- obsługa programu rozliczenia mediów,- przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców,- oraz inne czynności związane z administracją. Praca w godz.: 7:00-15:00. 1/2 etatu. Oferta dostępna w sali D, E.Kontakt z...
Pracownik (k/m) ds. administrowania nieruchomościami
Twoje zadania Zarządzanie umowami najmu i usług Współpraca przy sporządzaniu rozliczeń kosztów eksploatacyjnych naszych nieruchomości komercyjnych w Polsce Przygotowywanie statystyk i benchmarków w ścisłej współpracy z kolegami z innych działów...
Administrator / Administratorka Nieruchomości
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie, dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych, pomieszczeniach użytkowych wraz z...