Przejdź do treści

Praca: Administrator nieruchomości

Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Administrator nieruchomości
Miejsce pracy: Lądek-Zdrój
Numer: StPr/25/0784
OBOWIĄZKI:
wg programu stażu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Lądek-Zdrój


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku



Administrator nieruchomości

- administrowanie obiektami,- prowadzenie dokumentacji,- obsługa programu rozliczenia mediów,- przyjmowanie zgłoszeń od mieszkańców,- oraz inne czynności związane z administracją. Praca w godz.: 7:00-15:00. 1/2 etatu. Oferta dostępna w sali D, E.Kontakt z...

Pracownik (k/m) ds. administrowania nieruchomościami

Twoje zadania Zarządzanie umowami najmu i usług Współpraca przy sporządzaniu rozliczeń kosztów eksploatacyjnych naszych nieruchomości komercyjnych w Polsce Przygotowywanie statystyk i benchmarków w ścisłej współpracy z kolegami z innych działów...

Administrator / Administratorka Nieruchomości

Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie, dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych, pomieszczeniach użytkowych wraz z...