Przejdź do treści

Praca: Administrator nieruchomości

Ogłoszenie numer: 10283981, z dnia 2025-10-04

Klient portalu Praca.pl

Administrator nieruchomości

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie umowami najmu i usług.
  • Współpraca przy rozliczeniach kosztów eksploatacyjnych nieruchomości komercyjnych.
  • Tworzenie statystyk i benchmarków w kooperacji z innymi działami.
  • Przygotowywanie zestawień dodatkowych kosztów eksploatacyjnych.
  • Obsługa korespondencji z najemcami i zarządzanie zastrzeżeniami do zestawień miesięcznych.
  • Wprowadzanie danych do specjalistycznego oprogramowania i inne zadania administracyjne.

Wymagania

  • Wykształcenie z zakresu ekonomii.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego.
  • Znajomość MS Office, szczególnie Excel.
  • Zdolności do samodzielnej i dokładnej pracy.
  • Wdrożenie w naszej centrali w Niemczech.

Oferujemy

  • Premie uznaniowe.
  • Szybkie procesy decyzyjne w strukturze firmy rodzinnej.
  • Programy rozwojowe oraz onboarding.
  • Ergonomiczne miejsca pracy.
  • Program poleceń pracowniczych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Zarządca Dworca

Planowanie i organizacja działań zapewniających sprawne działanie dworca w zakresie techniczno-eksploatacyjnym Monitorowanie zmian w otoczeniu dworca wpływających na jego funkcjonowanie i potencjał komercyjny Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dworca...

Pracownik ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje zadania Zarządzanie umowami najmu i usług Współpraca przy sporządzaniu rozliczeń kosztów eksploatacyjnych naszych nieruchomości komercyjnych w Polsce Przygotowywanie statystyk i benchmarków w ścisłej współpracy z kolegami z innych działów...

Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

Zakres obowiązków: wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami, kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami, tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów, kontrola faktur i terminów, przygotowywanie...