Przejdź do treści

Praca: Administrator Obiektu

Administrator Obiektu
Miejsce pracy: dolnośląskie / Wrocław
Opis stanowiska
  • Zarządzanie nieruchomościami i utrzymanie dokumentacji.
  • Zarządzanie procesami kwaterowania i wykwaterowania.
  • Nadzór nad dostawcami usług.
  • Przekazywanie nieruchomości, przeprowadzanie oględzin, zarządzanie awariami.
  • Nadzór nad firmami czyszczącymi i konserwacyjnymi.
  • Odczytywanie liczników, rozliczanie kosztów mediów.
  • Obsługa faktur i rachunków.
  • Komunikacja z lokatorami, obsługa systemu zarządzania nieruchomościami.
  • Wsparcie dla przełożonych.
Wymagania
  • Min. 1 rok doświadczenia w administrowaniu nieruchomościami.
  • Wykształcenie średnie; preferowane licencje/certyfikaty z zarządzania nieruchomościami.
  • Znajomość MS Office; doświadczenie z programem Mieszczanin mile widziane.
  • Prawo jazdy kat. B; dostęp do własnego samochodu.
  • Dobra organizacja pracy, rzetelność, zaangażowanie.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
  • Narzędzia pracy.
  • Samodzielność.
  • Szkolenia zawodowe, pakiet medyczny, ubezpieczenie na życie.
  • Dofinansowanie do sportu i wypoczynku.
  • Elastyczność czasu pracy, opcja pracy zdalnej.
Osoby spełniające wymagania zapraszamy do przesyłania CV i listu motywacyjnego (wymagane dokumenty aplikacyjne w formacie pdf.) za pomocą przycisku aplikowania.

Dziękujemy wszystkim Kandydatom za zainteresowanie naszą ofertą i przesłanie aplikacji. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Prosimy o umieszczenie w CV klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda jest konieczna do rozpatrzenia aplikacji w ramach prowadzonej procedury rekrutacyjnej: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z prowadzoną rekrutacją na stanowisko: Administrator Obiektu, dolnośląskie / Wrocław ”.

Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane również dla potrzeb przyszłych rekrutacji w AMW TBS „KWATER” Sp. z o.o., jednakże jedynie w przypadku, gdy wyrazi Pan/Pani na to odrębną zgodę, która umieszczona zostanie w dokumentach aplikacyjnych, o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. podanych przeze mnie danych osobowych do celów związanych z przyszłymi rekrutacjami.”

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 10.05.2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000)) informujemy, że:

Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-516), ul. Zielone Zacisze 11B.
W sprawach związanych z ochroną danych osobowych może Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem ochrony danych pod numerem telefonu: 22 379 45 82, adresem mailowym iod@amwkwatera.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. Dane osobowe przetwarzane będą w celu kontaktu z Panią/Panem przez AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o. w związku z prowadzoną rekrutacją (w zależności do tego, na co wyrażona została zgoda – na potrzeby bieżącej rekrutacji oraz/lub rekrutacji przyszłych). Podstawę przetwarzania stanowi dobrowolna – jednak niezbędna do udziału w procesie rekrutacji – zgoda na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) oraz obowiązek prawny ciążący na administratorze (art. 6 ust.1 lit. c RODO).
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być upoważnione organy państwowe, działające na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Ponadto Pani/Pana dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, m.in. dostawcom usług IT, podmiotom świadczącym usługi rekrutacyjne – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez czas trwania procesu rekrutacji oraz przez okres 12 miesięcy po jej zakończeniu.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu a także prawo do cofnięciazgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, ani organizacji międzynarodowych. Administrator danych nie prowadzi działań zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych i ich profilowania.


Specjalista ds. Administrowania nieruchomościami

realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości, kwaterowanie i wykwaterowanie mieszkańców, współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem...

Specjalista ds. nieruchomości i administracji

Rozliczanie podatku od nieruchomości. Udział w postępowaniach dotyczących najmu, sprzedaży oraz służebności przesyłu. Obsługa umów i faktur w systemie księgowym. Sporządzanie raportów, sprawozdań i dokumentacji. Przygotowywanie projektów regulaminów...

Administrator nieruchomości

Zarządzanie nieruchomościami i prowadzenie dokumentacji. Kwaterowanie i wykwaterowanie mieszkańców. Współpraca i nadzór nad dostawcami usług związanych z nieruchomościami. Odbiór i przekazywanie nieruchomości, wizje lokalne i zarządzanie awariami....