Przejdź do treści

Praca: Administrator - Specjalista ds. Zarządzania Obiektem

Ogłoszenie numer: 10173299, z dnia 2025-08-29

Klient portalu Praca.pl

Administrator - Specjalista ds. Zarządzania Obiektem

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Administrowanie powierzonymi obiektami, posesją i przynależnymi budowlami oraz prowadzenie książki obiektu budowlanego.
  • Nadzór nad eksploatacją obiektów i ich wyposażeniem – koordynacja przeglądów, kontroli technicznych, zgłaszanie usterek i współpraca z firmami zewnętrznymi.
  • Udział w komisjach odbiorowych i wprowadzanie wykonawców na plac budowy.
  • Współpraca z użytkownikami pomieszczeń – przyjmowanie zgłoszeń usterek i monitorowanie ich realizacji.
  • Koordynacja spraw administracyjnych związanych z pomieszczeniami, wywozem odpadów, sprzątaniem oraz aktualizacją danych w systemach wewnętrznych.
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia i materiałów – w tym wystawianie i aktualizacja rewersów.
  • Nadzór nad podległymi pracownikami sprzątającymi – kontrola jakości pracy, list obecności, kart ewidencji czasu pracy oraz realizacja poleceń przełożonych.

Wymagania

  • Wykształcenie średnie, mile widziane wyższe.
  • Minimum 5 lat doświadczenia w zarządzaniu obiektami.
  • Znajomość pakietu MS Office na poziomie zaawansowanym.
  • Mile widziane kursy lub studia z zakresu zarządzania nieruchomościami.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, z terminową wypłatą wynagrodzenia.
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30–15.30 w pełnym wymiarze czasu pracy.
  • Trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za staż pracy (3–20%).
  • Pakiet benefitów: 13. pensja, dofinansowanie wypoczynku dla pracownika i rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenie grupowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Specjalista / Specjalistka ds. Gospodarki Nieruchomościami

Regulowanie stanów prawnych nieruchomości. Prowadzenie spraw związanych z podziałami geodezyjnymi. Analiza dokumentacji, weryfikacja granic nieruchomości i badanie ksiąg wieczystych. Aktualizowanie baz danych o nieruchomościach. Zlecanie usług geodezyjnych i...

Specjalista ds. Administracji Nieruchomości

Opis stanowiska: przygotowywanie rozliczeń za wodę, ścieki i centralne ogrzewanie, prowadzenie spraw członkowskich i mieszkaniowych, współpraca z biurem rachunkowym w zakresie dokumentacji, sporządzanie deklaracji dotyczących odpadów komunalnych, wystawianie...

Administrator / Administratorka Obiektu

Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżące zarządzanie i utrzymanie obiektów, dbając o jej sprawne funkcjonowanie, bezpieczeństwo oraz stan techniczny. Do głównych zadań będzie należała k oordynacja prac...