Przejdź do treści

Praca: Administrator wspólnot mieszkaniowych

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Administrator wspólnot mieszkaniowych
Miejsce pracy: Wrocław
Numer: StPr/25/0403
OBOWIĄZKI:
Administrowanie wspólnotami mieszkaniowymi, przyjmowanie interesantów, wystawianie zleceń na naprawę awarii, kontrola i sprawdzanie kosztorysów za wykonane prace na obiektach, podejmowanie uchwał, sporządzanie notatek służbowych, pism, protokołów z przeprowadzonych wizji lokalnych i odbiorów robót, prowadzenie korespondencji z właścicielami i stronami współpracującymi, sporządzanie umów na zlecone prace, obsługa i organizacja zebrań sprawozdawczych wspólnoty, prawidłowa i kompleksowa obsługa wspólnot.Godziny pracy 7:30 - 15:30Umowa m. na okres próbny, następnie na czas nieokreślony.Oferta dostępna w sali D
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: praca w grupie, dobra organizacja czasu pracy, samodzielność
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne


Wymagania inne:

wykształcenie średnie techniczne w zakresie budowlanym, staż pracy 1 rok, praca w grupie, dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, obsługa komputera, znajomość zagadnień ogólnobudowlanych i instalacyjnychdodatkowym atutem będą uprawnienia budowlane w zakresie instalacji sanitarnych, uprawnienia budowlane w zakresie konserwacji obiektu, umiejętność weryfikacji kosztorysów, uprawnienia elektryczne

Miejsce pracy:

Wrocław


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu



Specjalista ds. Administrowania nieruchomościami

realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości, kwaterowanie i wykwaterowanie mieszkańców, współpraca z dostawcami usług związanych z utrzymaniem...

Administrator Obiektu

Zarządzanie nieruchomościami i utrzymanie dokumentacji. Zarządzanie procesami kwaterowania i wykwaterowania. Nadzór nad dostawcami usług. Przekazywanie nieruchomości, przeprowadzanie oględzin, zarządzanie awariami. Nadzór nad firmami czyszczącymi i...

Specjalista ds. nieruchomości i administracji

Rozliczanie podatku od nieruchomości. Udział w postępowaniach dotyczących najmu, sprzedaży oraz służebności przesyłu. Obsługa umów i faktur w systemie księgowym. Sporządzanie raportów, sprawozdań i dokumentacji. Przygotowywanie projektów regulaminów...