- wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami,
- kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami,
- tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów,
- kontrola faktur i terminów,
- przygotowywanie i udział w spotkaniach,
- dodatkowe zadania, np. poszukiwanie informacji.
- wykształcenie ekonomiczne,
- mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej/asystenckiej,
- dobra organizacja pracy, dokładność i rzetelność,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość języka niemieckiego,
- dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel).
- Eventy & duch zespołowy.
- Onboarding & stały rozwój.
- Innowacyjna siedziba "House of inspiration".
- Firma rodzinna & szybkie decyzje.
- Premie uznaniowe.
- Zdrowie w miejscu pracy.
- Ekspansja.
- Program poleceń pracowniczych.
Zarządca Dworca
Planowanie i organizacja działań zapewniających sprawne działanie dworca w zakresie techniczno-eksploatacyjnym Monitorowanie zmian w otoczeniu dworca wpływających na jego funkcjonowanie i potencjał komercyjny Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dworca...
Pracownik ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
Twoje zadania Zarządzanie umowami najmu i usług Współpraca przy sporządzaniu rozliczeń kosztów eksploatacyjnych naszych nieruchomości komercyjnych w Polsce Przygotowywanie statystyk i benchmarków w ścisłej współpracy z kolegami z innych działów...
Administrator nieruchomości
Zarządzanie umowami najmu i usług. Współpraca przy rozliczeniach kosztów eksploatacyjnych nieruchomości komercyjnych. Tworzenie statystyk i benchmarków w kooperacji z innymi działami. Przygotowywanie zestawień dodatkowych kosztów eksploatacyjnych. Obsługa...