Przejdź do treści

Praca: Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości

Asystent / Asystentka ds. Administracji Nieruchomości
Wrocław



Zakres obowiązków:
  • wsparcie administracyjne działu Facility Management i zarządzania nieruchomościami,
  • kontakt z firmami zewnętrznymi i usługodawcami,
  • tworzenie i aktualizacja protokołów, zestawień, dokumentów,
  • kontrola faktur i terminów,
  • przygotowywanie i udział w spotkaniach,
  • dodatkowe zadania, np. poszukiwanie informacji.
Wymagania:
  • wykształcenie ekonomiczne,
  • mile widziane doświadczenie w pracy administracyjnej/asystenckiej,
  • dobra organizacja pracy, dokładność i rzetelność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • znajomość języka niemieckiego,
  • dobra znajomość MS Office (szczególnie Excel).
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy.
  • Onboarding & stały rozwój.
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration".
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje.
  • Premie uznaniowe.
  • Zdrowie w miejscu pracy.
  • Ekspansja.
  • Program poleceń pracowniczych.


Zarządca Dworca

Planowanie i organizacja działań zapewniających sprawne działanie dworca w zakresie techniczno-eksploatacyjnym Monitorowanie zmian w otoczeniu dworca wpływających na jego funkcjonowanie i potencjał komercyjny Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dworca...

Pracownik ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Twoje zadania Zarządzanie umowami najmu i usług Współpraca przy sporządzaniu rozliczeń kosztów eksploatacyjnych naszych nieruchomości komercyjnych w Polsce Przygotowywanie statystyk i benchmarków w ścisłej współpracy z kolegami z innych działów...

Administrator nieruchomości

Zarządzanie umowami najmu i usług. Współpraca przy rozliczeniach kosztów eksploatacyjnych nieruchomości komercyjnych. Tworzenie statystyk i benchmarków w kooperacji z innymi działami. Przygotowywanie zestawień dodatkowych kosztów eksploatacyjnych. Obsługa...