Przejdź do treści

Praca: Asystent / Asystentka ds. administracji

Ogłoszenie numer: 9447589, z dnia 2025-02-02

Klient portalu Praca.pl

Asystent / Asystentka ds. administracji

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska

  • Zarządzanie zadaniami administracyjnymi: korespondencja, organizacja terminów i biura, przygotowywanie ofert oraz zarządzanie zamówieniami.
  • Współpraca z różnymi działami firmy i komunikacja z zewnętrznymi dostawcami.
  • Organizowanie i uczestnictwo w spotkaniach.
  • Aktualizowanie i tworzenie raportów.
  • Wsparcie w prowadzeniu projektów według potrzeb.

Wymagania

  • Wykształcenie ekonomiczne.
  • Doświadczenie w pracy na stanowiskach administracyjnych mile widziane.
  • Umiejętności organizacyjne, odpowiedzialność, dokładność.
  • Dobra znajomość języka niemieckiego.
  • Biegłość w obsłudze MS Office, szczególnie Excel.
  • Zainteresowanie technologią będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o strukturze rodzinnej.
  • Innowacyjne, inspirujące miejsce pracy.
  • Różnorodne eventy firmowe i silny duch zespołu.
  • Możliwości rozwoju i szkoleń (onboarding i stałą edukację).
  • Premie uznaniowe i programy zdrowotne dla pracowników.
  • Program poleceń pracowniczych oraz możliwość szybkiego wpływu na decyzje w firmie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.


Asystent / Asystentka ds. administracji

Twoje zadania: Zarządzanie wszystkimi obowiązkami administracyjnymi (korespondencja, terminy, organizacja biura, zamówienia). Współpraca międzydziałowa. Kontakt z zewnętrznymi firmami i dostawcami. Organizacja i uczestnictwo w spotkaniach. Tworzenie i...

Pracownik administracyjny

Opis stanowiska: Wprowadzanie danych dotyczących serwisu do systemu Pisanie i wysyłanie korespondencji Organizacja oraz wysyłka materiałów szkoleniowych Obsługa urządzeń biurowych, takich jak drukarki i kserokopiarki Obliczanie wynagrodzeń dla serwisantów...

Asystent / Asystentka ds. Zarządzania Centrum Handlowym

Do Twoich obowiązków będzie należało: Wspieranie zespołów Facility Management i Centrum Zarządzania Bycie pierwszym punktem kontaktu dla najemców, klientów, techników i firm zewnętrznych Zarządzanie zadaniami administracyjnymi i organizacyjnymi:...