Jako prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny zapewniasz w „Backoffice“ sprawne funkcjonowanie naszych działów! Rozpocznij już dziś Twoją karierę w jednym z naszych działów!
- Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp.
- Współpraca z kolegami z różnych działów
- Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług
- Przygotowywanie spotkań i uczestnictwo w nich
- Aktualizacja i przygotowywanie zestawień/ raportów itp..
- Możliwość wsparcia aktualnych projektów (w razie potrzeby)
- Wykształcenie ekonomiczne
- Mile widziane doświadczenie asystenckie lub na innym stanowisku w administracji
- Różnorodne zadania
- Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność & dokładność
- Dobra znajomość j. niemieckiego
- Mile widziane zainteresowanie techniczne
- Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
- Eventy & duch zespołowy.
- Onboarding & stały rozwój.
- Innowacyjna siedziba "House of inspiration".
- Firma rodzinna & szybkie decyzje.
- Premie uznaniowe.
- Zdrowie w miejscu pracy.
- Ekspansja.
- Program poleceń pracowniczych.
Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)
Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów...
Pracownik administracyjno-biurowy
Zakres obowiązków: wprowadzanie dokumentów serwisowych do programu, sporządzanie i wysyłka pism, kompletowanie oraz wysyłka zamówień materiałów szkoleniowych, obsługa urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka), telefoniczna obsługa klientów i...
Asystent ds. administrowania nieruchomościami
Realizacja zadań administracyjnych: obsługa korespondencji, zarządzanie kalendarzem spotkań, organizacja biura, pozyskiwanie ofert i zlecanie usług. Współpraca z zespołami wewnętrznymi oraz firmami zewnętrznymi. Udział w spotkaniach oraz ich...