Jako prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny zapewniasz w „Backoffice“ sprawne funkcjonowanie naszych działów! Rozpocznij już dziś Twoją karierę w jednym z naszych działów!
- Organizacja pracy biura, obsługa korespondencji i umawianie terminów.
- Współpraca z różnymi działami oraz z dostawcami usług.
- Udział w spotkaniach i przygotowywanie niezbędnych materiałów.
- Tworzenie i aktualizowanie raportów.
- Wsparcie realizacji projektów w zależności od potrzeb.
- Ma wykształcenie ekonomiczne.
- Posiada doświadczenie administracyjne lub asystenckie (mile widziane).
- Zna język niemiecki na dobrym poziomie.
- Potrafi świetnie się zorganizować i dba o szczegóły.
- Zna MS Office, szczególnie Excel.
- Mile widziane – zainteresowanie tematyką techniczną.
- Eventy & duch zespołowy.
- Onboarding & stały rozwój.
- Innowacyjna siedziba "House of inspiration".
- Firma rodzinna & szybkie decyzje.
- Premie uznaniowe.
- Zdrowie w miejscu pracy.
- Ekspansja.
- Program poleceń pracowniczych.
Pracownik ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
Twoje zadania Zarządzanie umowami najmu i usług Współpraca przy sporządzaniu rozliczeń kosztów eksploatacyjnych naszych nieruchomości komercyjnych w Polsce Przygotowywanie statystyk i benchmarków w ścisłej współpracy z kolegami z innych działów...
Zarządca Dworca
Planowanie i organizacja działań zapewniających sprawne działanie dworca w zakresie techniczno-eksploatacyjnym Monitorowanie zmian w otoczeniu dworca wpływających na jego funkcjonowanie i potencjał komercyjny Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowników dworca...
Pracownik ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
Twoje zadania Zarządzanie umowami najmu i usług Współpraca przy sporządzaniu rozliczeń kosztów eksploatacyjnych naszych nieruchomości komercyjnych w Polsce Przygotowywanie statystyk i benchmarków w ścisłej współpracy z kolegami z innych działów...