Przejdź do treści

Praca: Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
Wrocław



Jako prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny zapewniasz w „Backoffice“ sprawne funkcjonowanie naszych działów! Rozpocznij już dziś Twoją karierę w jednym z naszych działów!

Twoje zadania
  • Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp.
  • Współpraca z kolegami z różnych działów
  • Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług
  • Przygotowywanie spotkań i uczestnictwo w nich
  • Aktualizacja i przygotowywanie zestawień/ raportów itp..
  • Możliwość wsparcia aktualnych projektów (w razie potrzeby)
Twój profil
  • Wykształcenie ekonomiczne
  • Mile widziane doświadczenie asystenckie lub na innym stanowisku w administracji
  • Różnorodne zadania
  • Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność & dokładność
  • Dobra znajomość j. niemieckiego
  • Mile widziane zainteresowanie techniczne
  • Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy.
  • Onboarding & stały rozwój.
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration".
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje.
  • Premie uznaniowe.
  • Zdrowie w miejscu pracy.
  • Ekspansja.
  • Program poleceń pracowniczych.


Asystent ds. Magazynu i Administracji

Zakres obowiązków: kontrola stanów magazynowych i obsługa dostaw kompletowanie i wysyłka towarów sporządzanie dokumentacji magazynowej kontakt telefoniczny z serwisantami Wymagania: doświadczenie w pracy magazynowej lub biurowej obsługa komputera, mile...

Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)

Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów...

Starszy Asystent w dziale kadr

Opis stanowiska: Wprowadzanie i weryfikacja danych do systemu kadrowo-płacowego, Kontrola kompletności dokumentów dostarczanych przez pracowników oraz ich wstępna weryfikacja, Przygotowywanie standardowej dokumentacji kadrowej (np. umowy o pracę, umowy...