Przejdź do treści

Praca: Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)

Asystent / Asystentka ds. administrowania nieruchomościami (k/m)
Wrocław



Jako prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny zapewniasz w „Backoffice“ sprawne funkcjonowanie naszych działów! Rozpocznij już dziś Twoją karierę w jednym z naszych działów!

Twoje zadania
  • Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp.
  • Współpraca z kolegami z różnych działów
  • Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług
  • Przygotowywanie spotkań i uczestnictwo w nich
  • Aktualizacja i przygotowywanie zestawień/ raportów itp..
  • Możliwość wsparcia aktualnych projektów (w razie potrzeby)
Twój profil
  • Wykształcenie ekonomiczne
  • Mile widziane doświadczenie asystenckie lub na innym stanowisku w administracji
  • Różnorodne zadania
  • Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność & dokładność
  • Dobra znajomość j. niemieckiego
  • Mile widziane zainteresowanie techniczne
  • Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
Co oferujemy:
  • Eventy & duch zespołowy.
  • Onboarding & stały rozwój.
  • Innowacyjna siedziba "House of inspiration".
  • Firma rodzinna & szybkie decyzje.
  • Premie uznaniowe.
  • Zdrowie w miejscu pracy.
  • Ekspansja.
  • Program poleceń pracowniczych.


Asystent / Asystentka dz. Facility Management (k/m)

Twoje zadania Wsparcie administracyjne naszego działu Facility Management / techniczne zarządzanie nieruchomościami Komunikacja z firmami zewnętrznymi i usługodawcami Aktualizacja i tworzenie protokołów, zestawień itp. Samodzielna kontrola faktur i terminów...

Pomoc administracyjna

1) POMOC W REJESTRACJI OBYWATELI UKRAINY UBIEGAJĄCYCH SIĘ O NADANIE NUMERU PESEL I ZMIANĘ STATUTÓW UKR,2)UMAWIANIE NA TERMIN WIZYT W URZĘDZIE,3) POMOC PRZY WYPEŁNIANIU WNIOSKÓW O NADAWANIE NUMERÓW PESEL,4) POMOC PRZY TRANSLITERACJI ALFABETU UKRAIŃSKIEGO, 5)...

Pomoc administracyjna

1) Wydawanie dowodów rejestracyjnych,2) Bieżące spisywanie tablic rejestracyjnych wycofanych z ruchu,3) Wprowadzanie do CEPiK zawiadomień o zbyciu pojazdów, 4) Układanie akt pojazdów,5) Wysyłanie korespondencji Referatu Komunikacji,6) Podpinanie do...