Jako prawdziwy talent organizacyjny i komunikacyjny zapewniasz w „Backoffice“ sprawne funkcjonowanie naszych działów! Rozpocznij już dziś Twoją karierę w jednym z naszych działów!
- Odpowiedzialność za wszystkie zadania administracyjne, takie jak korespondencja, zarządzanie terminami, organizacja biura, zbieranie ofert/ udzielanie zamówień itp.
- Współpraca z kolegami z różnych działów
- Komunikacja z firmami zewnętrznymi i dostawcami usług
- Przygotowywanie spotkań i uczestnictwo w nich
- Aktualizacja i przygotowywanie zestawień/ raportów itp..
- Możliwość wsparcia aktualnych projektów (w razie potrzeby)
- Wykształcenie ekonomiczne
- Mile widziane doświadczenie asystenckie lub na innym stanowisku w administracji
- Różnorodne zadania
- Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność & dokładność
- Dobra znajomość j. niemieckiego
- Mile widziane zainteresowanie techniczne
- Dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel
- Eventy & duch zespołowy
- Onboarding & stały rozwój
- Innowacyjna siedziba "House of inspiration"
- Firma rodzinna & szybkie decyzje
- Premie uznaniowe
- Zdrowie w miejscu pracy
- Ekspansja
- Program poleceń pracowniczych
Asystent / Asystentka (k/m)
Twoje zadania Osoba do kontaktu dla naszych najemców, klientów, techników obiektu, jak również firm zewnętrznych w centrum handlowym Przejęcie wszystkich zadań administracyjnych wzgl. organizacyjnych, jak np. sporządzanie raportów, sprawdzanie faktur itp....
Asystent radcy prawnego
Porządkowanie akt i ich archiwizacja, analizowanie i kompletowanie dokumentacji niezbędnej do prowadzenia spraw, kontakt z klientami, sądami oraz organami administracji publicznej, odbiór i nadawanie poczty, nadzór nad obiegiem dokumentów, prowadzenie...
Asystent do spraw księgowości
wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe, kierunek: ekonimia Wymagania inne: