Przejdź do treści

Praca: Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta

Jesteśmy firmą medyczną z ponad 20 letnim doświadczeniem. Od początku istnienia, czyli od powstania w 2000 r. pierwszej Kliniki w Gdańsku, aż do dziś, w sposób szczególny koncentrujemy się na zdrowiu kobiety oraz diagnostyce i leczeniu niepłodności. Jesteśmy w tym ekspertami.

Kliniki Leczenia Niepłodności INVICTA znajdują się w 6 miastach: Gdańsku, Warszawie, Wrocławiu, Gdyni, Słupsku i Bydgoszczy. W każdym z nich dbamy o zdrowie kobiet. Wszystkich. Bez względu na ich wiek i potrzeby medyczne. Nasze Kliniki tworzą zespoły doświadczonych specjalistów z różnych dziedzin.

INVICTA to też Medyczne Laboratoria Diagnostyczne oferujące diagnostykę laboratoryjną oraz genetyczną.

Inwestujemy w nowe technologie, w tym we własne, autorskie oprogramowanie wspierające pracę kilkuset pracowników - lekarzy, embriologów, diagnostów i tysięcy pacjentów rocznie.
Asystent / Asystentka ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Czym będziesz zajmował/a się w naszym Zespole?
  • Budowaniem i utrzymywaniem pozytywnych relacji z Pacjentami Kliniki (również zagranicznymi),
  • Obsługą zarówno bezpośrednią, jak i telefoniczną oraz mailową,
  • Umawianiem wizyt oraz udzielaniem informacji o oferowanych usługach,
  • Wspieraniem Pacjentów w przygotowaniu odpowiedniej dokumentacji oraz badań,
  • Prowadzeniem kompletnej dokumentacji medycznej,
  • Przyjmowaniem i rozliczaniem płatności,
  • Pracą w rejestracji oraz pomocą w zadaniach administracyjnych.
Co będzie Ci potrzebne?
  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z obsługą klienta, najchętniej w firmie medycznej,
  • Swobodna komunikacja w języku rosyjskim lub/i angielskim na poziomie B2 / C1,
  • Biegła znajomość języka polskiego,
  • Dobra praktyczna znajomość programów Word i Excel oraz zdolności do szybkiego opanowywania nowych aplikacji,
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji z Pacjentami oraz otwartość na ich potrzeby,
  • Zaangażowanie w wykonywaniu obowiązków oraz dobra organizacja pracy,
  • Inicjatywa i proaktywność w działaniu,
  • Asertywność i odporność na stres,
  • Wysoka kultura osobista i wyczucie w kontaktach z klientami.
Co oferujemy w zamian?
  • Proces wdrożeniowy, który przygotuje Cię do wykonywania powierzonych obowiązków,
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę renomowanej firmie z branży usług medycznych,
  • Grafik dostosowany do Twoich potrzeb: pracujemy na zmiany; wszystkie niedziele i święta wolne,
  • Przyjazną atmosferę oraz wsparcie zespołu,
  • Szeroki wachlarz dodatków pozapłacowych m.in. karta sportowa na preferencyjnych warunkach, opieka medyczna, pakiet badań laboratoryjnych, korzystne ubezpieczenie NNW Allianz oraz imprezy integracyjne.
Wysyłając do nas zgłoszenie aplikacyjne poprzez Aplikuj lub w inny sposób zgadzasz się na przetwarzanie przez Invicta Management Sp. z o.o. Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu aplikacyjnym w celu udziału w rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. Składając dokumenty aplikacyjne bez wskazania konkretnego stanowiska lub wyrażając zgodę na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych Twoja aplikacja będzie brana pod uwagę w ramach wszystkich procesach rekrutacji organizowanych przez Spółki Invicta.

Działając jako Administrator Twoich danych osobowych, prosimy o zapoznanie się z informacją niezbędną w przypadku zbierania danych osobowych, zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO, ogólne rozporządzenie o ochronie danych).